  • 11. Data: 2014-03-25 14:12:11
    Temat: Re: komputery poleasingowe Dell , HP itp.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-24 23:58, Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Dobrze, że moje o tym nie wiedzą (tak - chodzą 24/7). Na jednym owszem - z
    > czasem coraz więcej konsumuje usługa audio, ale jest to związane z
    > poronionymi sterownikami Creativea do X-Fi, a nie Windows samym z siebie.
    > Tyle tylko, że do restartu usługi, to ja wcale nie potrzebuję restartu
    > komputera. :)

    Ciekawe.
    Która dokładnie wersja 7 ?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-03-25 17:38:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 25 Mar 2014 14:12:11 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ciekawe.
    > Która dokładnie wersja 7 ?

    Która wersja czego? Windows 7? Professional.

    [ Jest tylko jedna rzecz droższa od żony. Była żona. (Jack Nicholson) ]

  • 13. Data: 2014-03-26 06:26:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-25 17:38, Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Która wersja czego? Windows 7? Professional.

    32 czy 64 bitowa ?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-03-26 18:38:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 26 Mar 2014 06:26:48 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > 32 czy 64 bitowa ?

    64-bitowa.

    [ It's better to reign in hell than serve in heaven. ]
    [ (John Milton) ]

  • 15. Data: 2014-03-26 19:09:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-26 18:38, Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > 64-bitowa.

    To dziwne, u mnie opisane problemy sprawia Ultimate, też w 64 bitach.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-03-30 15:42:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 26 Mar 2014 19:09:32 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > To dziwne, u mnie opisane problemy sprawia Ultimate, też w 64 bitach.

    Ale konkretnie co się dzieje? Masz coraz większe zużycie pamięci - dobrze
    rozumiem? Zidentyfikowałeś, który proces tak coraz bardziej puchnie?

    [ It's not how many ideas you have. It's how many you make happen. ]
    [ (Juan C. Santiago) ]

  • 17. Data: 2014-03-30 18:12:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-30 15:42, Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Ale konkretnie co się dzieje? Masz coraz większe zużycie pamięci - dobrze
    > rozumiem? Zidentyfikowałeś, który proces tak coraz bardziej puchnie?

    Po kilka dniach programy po wyłączeniu nie zwalniają pamięci.
    Gdyby to był jeden to można by go winić, ale tak jest z większością
    jakie pracują na tej maszynie. Z tych większych to Mozilla i
    Thunderbild, oba po jakimś czasie zajmują 2GB RAMu a wszystkiego
    mam tylko 4GB.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-03-30 22:01:13
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *RadoslawF* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >jakie pracują na tej maszynie. Z tych większych to Mozilla i
    >Thunderbild, oba po jakimś czasie zajmują 2GB RAMu a wszystkiego

    Przy programach, ktore maja problemy z trzymaniem moczu (a mozilla i pochodne
    nie trzymaja od zawsze) mozna sprobowac z defragmentatorem RAMu.
    Np. Cacheman ma opcje kontroli zuzycia i mozna zadeklarowac gorna granice wycieku
    powyzej ktorej zle zaalokowana pamiec zostanie odzyskana i zwolniona.

  • 19. Data: 2014-03-30 22:31:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 30 Mar 2014 18:12:51 +0200, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > jakie pracują na tej maszynie. Z tych większych to Mozilla i
    > Thunderbild, oba po jakimś czasie zajmują 2GB RAMu a wszystkiego

    Że Thunderbird czy Firefox puchną w trakcie działania, to ja się całkowicie
    zgadzam. Niemniej jednak ich wyłączenie jak najbardziej powoduje u mnie
    zwolnienie zajmowanego przez nie RAMu. Może ich wyłączenie powoduje u
    Ciebie, że proces zamyka swoje okno, ale jednak cały czas wisi w pamięci?
    Sprawdzałeś to w Menedżerze Zadań?

    [ Główną przyczyną wszystkich rozwodów jest i pozostanie ślub. ]
    [ (Günter Willumeit) ]

  • 20. Data: 2014-03-30 23:30:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-30 18:12, RadoslawF pisze:

> [...]
    > jakie pracują na tej maszynie. Z tych większych to Mozilla i
    > Thunderbild, oba po jakimś czasie zajmują 2GB RAMu a wszystkiego

    LOL
    Mam 1 GB RAM-u i takie programy jak Ty oraz wszystkie inne potrzebne
    programy.
    Problemów z pamięcią nie ma.

    --
    animka