  • 21. Data: 2010-05-08 20:33:24
    Temat: Re: komputer za slaby na wiele USB(?)
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    zenek nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > 90 % plyt nie wspiera ograniczenia pradu do 0.5A.

    znaczy to, ze 90% płyt nie jest zgodna ze specyfikacją USB, co nie
    przeszkadza im poprawnie pracować, natomiast jak się trafi na taką co
    wspiera, to sie można zdziwić.
    Przem

  • 22. Data: 2010-05-08 22:53:38
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Przemek pisze:
    > BQB nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > Na prawdę tak ciężko zrozumieć, że są płyty, które nie wspierają standardu?
    > Idę o zakład, że są kompy, z których nie dostanie, "i co pan mi
    > zrobisz"? :P

    Podaj płytę która całkowicie wspiera i nie da, jak się nie dogada.
    Inaczej dyskusja nie ma sensu.

  • 23. Data: 2010-05-09 03:37:10
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    BQB nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Podaj płytę która całkowicie wspiera i nie da, jak się nie dogada. Inaczej
    > dyskusja nie ma sensu.

    Nie wiem jaki model płyty, ale notebook HP6730b na 100% nie da jak się nie
    dogada.
    Przem

  • 24. Data: 2010-05-09 13:49:28
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Przemek pisze:
    > BQB nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > Nie wiem jaki model płyty, ale notebook HP6730b na 100% nie da jak się
    > nie dogada.

    Jak uda mi się dostać na testy, to sprawdzę, ale nie wiem, czy ktoś z
    moich znajomych ma takiego.

  • 25. Data: 2010-05-09 14:38:59
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    BQB nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Jak uda mi się dostać na testy, to sprawdzę, ale nie wiem, czy ktoś z
    > moich znajomych ma takiego.

    Oki, wypust zeszłoroczny.
    Przem

  • 26. Data: 2010-05-09 17:25:02
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > standardu?
    > Idę o zakład, że są kompy, z których nie dostanie, "i co pan mi zrobisz"?

    Hmmm. A co to jest standard? Kto go ustanowil?
    Czy Dell jest jakims producentem No Name i ma standardy w d...e?
    Mam Della stacjonarnego i tez nie startuje z pendrivem.
    Z innymi urzadzeniami nie ma problemu.
    Dysk zewnetrzny startuje bez problemu a chyba pobiera wiecej pradu.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 27. Data: 2010-05-09 18:10:59
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "gruper" <g...@g...pl> wrote in message
    > Zatrzymumeje się przed odliczaniem ilości pamięci RAM i dalej nic się nie
    > dzieje. Pomaga odłączenie modemu, natomiast po starcie Windows XP można już
    > spokojnie z niego korzystać. O co tu chodzi? za słaby zasilacz? to dlaczego
    > później już można pracować?

    bo wykrywa mychy, klawiatury, pamieci masowe, huby itd itp
    a najwyrazniej z tym sie nie moze dogadac

    mam podobnie z przelacznikiem usb kingstona, mozna podlaczyc po uruchomieniu
    kompa, ale podczas postu zwiecha

  • 28. Data: 2010-05-09 19:23:41
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Maurycy123 nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Hmmm. A co to jest standard? Kto go ustanowil?

    No sory, ale na ten temat to chyba nie miejsce na tę dyskusję, prawda?
    Na temat faktów dyskusja jest taka sobie:
    "developed and invented by Ajay Bhatt while working for Intel"
    "The Universal Serial Bus (USB) is a standard for peripheral devices. It
    began development in 1994 by a group of seven companies: Compaq, DEC, IBM,
    Intel, Microsoft, NEC and Nortel."
    za: http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus

    Widać DELL nie miał ochoty na trzymanie standardu, podobnie jak M$ na
    trzymanie się zasad html, co nie zmienia faktu, że i usb, i html jest
    zestandaryzowane i tyle.
    Przem

  • 29. Data: 2010-05-12 10:00:02
    Od: Yakhub <j...@g...com>

    On 8 Maj, 13:46, "gruper" <g...@g...pl> wrote:
    > W komputerze są tylko 2 wyjścia USB na płycie głównej, pracowały na nim
    > drukarka i klawiatura.
    > Po wpięciu małego huba i podłączeniu tam jeszcze pendrive i modemu GSM
    > komputer nie wstaje.
    > Zatrzymumeje się przed odliczaniem ilości pamięci RAM i dalej nic się
    > nie dzieje. Pomaga odłączenie modemu, natomiast po starcie Windows XP
    > można już spokojnie z niego korzystać.

    Mój komputer identycznie reaguje na odtwarzacz MP3 Sandisk Sansa.
    Rozwiązanie znalazłem - przyzwyczaiłem się :).

    --
    Yakhub

  • 30. Data: 2010-05-13 21:44:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Patrz pan, moja 2,5W grzałka pod kubek z kawą jakoś nie ma niczego poza
    > grzałką i jednak dostaje te 500mA bez negocjacji.

    LOL. To podepnij ją na sztywno pod +5V i przynajmniej portów i płyty nie
    upalisz.