-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!m.krakow.
pl!not-for-mail
From: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
Date: Tue, 29 Nov 2011 23:17:27 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 36
Message-ID: <n...@...krakow.pl>
References: <a...@o...googlegroups.com>
<jardf0$ld8$1@node2.news.atman.pl> <jaretn$t24$1@inews.gazeta.pl>
<jarfe6$34i$2@news.onet.pl> <m...@...krakow.pl>
<4ed165e5$0$5815$65785112@news.neostrada.pl> <d...@...krakow.pl>
<4ed32916$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l...@...krakow.pl>
<4ed3cb6d$0$8442$65785112@news.neostrada.pl> <f...@...krakow.pl>
<4ed40247$0$1454$65785112@news.neostrada.pl> <p...@...krakow.pl>
<4ed53256$0$1447$65785112@news.neostrada.pl> <q...@...krakow.pl>
<4ed55313$0$8460$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: m.krakow.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1322603231 20357 149.156.185.29 (29 Nov 2011 21:47:11 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Nov 2011 21:47:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20111110
Icedove/3.0.11
In-Reply-To: <4ed55313$0$8460$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2417394
[ ukryj nagłówki ]On 11/29/11 22:48, Cavallino wrote:
> Użytkownik "Jacek Midura"<j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości news:
>
>>>> Ale tu nie ma ani słowa o dobiegu.
>>>
>>> Oczywiście że jest, przynajmniej dopóki nie wytłumaczysz innego
>>> zastosowania
>>> jazdy na luzie.
>>
>> A przykładowi nr 3 czego brakuje?
>
> Hmmm.... wiedzy o zasadach jazdy?
> Po górkach nie jeździ się na luzie.
O jakich górkach mowa? Takich np. 30m przewyższenia? A dlaczego miałoby
się z nich nie zjeżdżać na luzie?
>> Albo chociażby sznur aut w korku toczący się pomalutku ale nieprzerwanie
>> po drodze o niewielkim spadku, w którym prędkość akurat tak się ustaliła,
>> że jest za wysoka na jazdę bez gazu na jedynce, a za niska dla dwójki.
>> Pewnie też się dowiem, że przykład wydumany,
>
> Pewnie sam to wiesz, więc nie musisz się dowiadywać.
> Tak dobrać spadek górki, że akurat na luzie jest ok, przy zadanej masie, no
> pogratulować.....
Nie wiem, co chcesz udowodnić stwierdzeniem o dobieraniu spadku górki.
Przecież dobrze wiesz, że jak się toczy w korku z górki to się
delikatnie hamulcem ustala niezmienną prędkość jazdy, spadku nie trzeba
dobierać.
Wiem, że to boli przyznać, że jednak jazda na luzie może mieć sens. I
to, o zgrozo, nie tylko na dobiegu. Tak boli, że zaraz zobaczymy kolejny
wykręt.
--
Jacek Midura
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.11 23:28 Cavallino
- 30.11.11 15:48 Sebastian Kaliszewski
- 07.12.11 16:33 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=