-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
Date: Sun, 27 Nov 2011 16:46:15 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <jatm07$vl8$1@news.onet.pl>
References: <a...@o...googlegroups.com>
<jar90u$e74$1@inews.gazeta.pl>
<1...@d...googlegroups.com>
<jatb0g$76l$1@mx1.internetia.pl> <jatclg$2p6$1@news.onet.pl>
<jatdra$m3c$1@inews.gazeta.pl> <jatkl8$rjr$1@news.onet.pl>
<jatlgn$ehc$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-74-40-231.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1322408775 32424 89.74.40.231 (27 Nov 2011 15:46:15 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Nov 2011 15:46:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.16)
Gecko/20101125 Thunderbird/3.0.11
In-Reply-To: <jatlgn$ehc$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2416730
[ ukryj nagłówki ]On 2011-11-27 16:38, Kuba (aka cita) wrote:
> I tak jak napisałem - wskaźnik nie skacze, a przy dłuższych przechyłach
> lub przeciążeniach odchyla sie bardzo powoli.
To efekt uśredniania. Przy odpowiedniu dlugotrwałym pochyle samochodu
nie jest w stanie odróżnić ubytku/przyrostu paliwa od efektów przechyłu.
> Komputer pokłądowy jednak
> potrafi to w pewnym zakresie skompensować pobierając dane o poziomie
> paliwa tylko co jakiś czas, poza tym może jeszcze odrzucić ponadnormalne
> ochyłki w krótkim czasie.
Nic to nie pomoże na jechanie pod wzniesienie przez kilka/kilkanaście minut.
> Poza tym nie mówimy tu o jakiś urządzeniach pomiarowych tylko o
> teoretycznym zasięgu samochodu - co nie jest specjalnie dokładnym
> wskazaniem.
Tu jest mowa o magicznym urządzeniu które po 3-krotnym wyskalowaniu
pokazywało paliwo z dokładnością do 100ml używając pływaka z
dokładnością niedefiniowaną.
> Generalnie nie bardzo rozumiem w czym problem i co tak naprawde staramy
> sie udowodnić.
Ściemę.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.11 16:56 huri_khan
- 27.11.11 16:58 WildS
- 27.11.11 17:50 Kuba \(aka cita\)
- 27.11.11 17:51 Kuba \(aka cita\)
- 27.11.11 17:55 Karolek
- 27.11.11 18:20 Jan Strybyszewski
- 27.11.11 18:31 MM
- 27.11.11 19:22 BearBag
- 27.11.11 19:30 Kuba \(aka cita\)
- 27.11.11 20:07 J.F.
- 27.11.11 20:10 AZ
- 27.11.11 21:01 jerzu
- 27.11.11 21:02 jerzu
- 27.11.11 22:06 Jacek Midura
- 28.11.11 00:12 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)