    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: komp pod HTPC - pomoc
    Date: Tue, 27 Sep 2011 09:57:30 +0200

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    >wczoraj zagladalem do harmonogramu windows xp - bylo tam napisane, ze
    >wybudzi z uspienia czyli standby.
    >A czy ze stanu hibernacji to zadziala?

    Oczywiście, u mnie tak właśnie to chodzi, komp sam się odhibernowuje do
    nagrania i sam hibernuje po.
    Jedna ważna rzecz - jak nie masz hasła na usera w windozie, to dla budzenia
    musisz coś grzebnąć w rejestrze systemu.

    >Gdzies kiedys czytalem, ze w przypadku komputerow, co nie maja funcji
    >budzenia w biosie ludzie
    >podlaczaja "budziki" pod usb, klawiature, rs-232 - i wtedy budzik
    >wyprowadza kompa (wlacza tak
    >jakby user sam go z palca wlaczyl) ze snu. Ale zeby to mialo rece i nogi,
    >to musi soft do
    >nagrywania obslugiwac taki budzik za posrednictwem jakiegos plug-ina?

    Nie mam pojęcia, moja płyta ma stosowną funkcję w bios.
    Cudowanie przy htpc raczej mija się z celem - dodatkowy element który może
    zawieść, szkoda nerwów i nagrań.
    Płyta (z grafą HD) kosztowała 4 lata temu coś koło 200 zł, teraz pewnie
    jeszcze taniej by wyszła, więc nie widzę sensu takich kombinacji,
    oszczędność pewnie żadna.