  • 11. Data: 2010-10-25 07:36:37
    Temat: Re: komp do domu do internetu
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ia39lg$mtc$1@inews.gazeta.pl...

    > Też tak myślałem do pewnego czasu. Wydaje się jednak, że w związku z
    > lawinowo wzrastającą na stronach ilością syfu we flashu już teraz łącze
    > 1024
    > bywa za słabe, a potężne procesory nie radzą sobie z obsługą kilku
    > otwartych

    Mi wystarcza Adblock na *.swf i po problemie :)

    --
    marfi

  • 12. Data: 2010-10-25 07:37:22
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <ia256q$jga$1@inews.gazeta.pl>, Doxent napisał(a):

    > wziąłbym Samsunga albo WDC. Na Seagate psy wieszają więc lepiej nie brać.
    > Poza tym warunki gwarancji zniechęcające, chyba tylko 2 lata.

    5 lat gwarancji.
    A wieszają tacy, którzy najmniej mają z tym do czynienia ;)

    PS: obecnie jestem na etapie testowania WDxxEARS.

    Jacek

  • 13. Data: 2010-10-25 07:58:03
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <ia1qgn$9s7$1@news.onet.pl>, krzychu napisał(a):

    > wymyslilem sobie cos takiego
    >
    > ( chce wykorzystac GPU intela montowane w procesory )

    A zastanawiałeś się nad Atomem?
    np: Asus AT5NM10-I
    Wyjdzie taniej i zdecydowaniej mniej prądu będzie to jadło.

    > Core i3 530 2.93 GHz Socket 1156 - 399 zl
    >
    > Gigabyte H55M-S2 - 269 zl
    >
    > Sata HDD Seagate 1000 GB - 229 zl
    >
    > Sata DVD - 69 zl
    >
    > RAM - 2 x 2 GB - 239 zl
    >
    > co sadzicie o takim zestawieniu ?

    Jeśli nie Atom, to wziąłbym do tego płytę H55M-S2H. Tylko dlatego,
    że mam ich sporo w firmie i nie ma z nimi jakichkolwiek problemów.

    Jacek

  • 14. Data: 2010-10-25 10:05:50
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik marfi napisał:
    > Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mi wystarcza Adblock na *.swf i po problemie :)

    Ja bym jeszcze dodał: "MVPs hosts file" :)

    Chyba najlepsze co może być związane z M$ :)

    W.P.

  • 15. Data: 2010-10-25 15:01:23
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > 5 lat gwarancji.
    > A wieszają tacy, którzy najmniej mają z tym do czynienia ;)

    było 5 ale skrócili.
    http://www.proline.pl/?n=seagate-zaostrza-restrykcje
    -serwisow-gwarancyjnych

    Warto też poczytać opinie http://www.proline.pl/?p=SEAGATE+ST31000528AS

  • 16. Data: 2010-10-25 15:13:17
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Jak tylko do netu, to kup polesingowego Dell'a za cene procesora który
    > wybrałeś :)
    > P.S. Po co Ci 4GB ramu do przeglądania internetu?

    tylko, że taki stary dell to 140-200W ciągnie w spoczynku. Jak mamy za zimno
    w pokoju to jest w sam raz.
    Podczas gdy jednostka z i3 średnio 1/3 mocy, nawet nie ogrzewa powietrza na
    wylocie więc się nie spocimy.

  • 17. Data: 2010-10-25 15:28:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote in message

    > 5 lat gwarancji.
    > A wieszają tacy, którzy najmniej mają z tym do czynienia ;)

    ST3500320AS - plyta (ASUS P5QL-E) nie widzi go w trybie AHCI i koniec, bios
    nie wykrywa. Dwa Samsungi F3 i jakis WD dzialaja bez problemow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-10-25 15:45:03
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wziąłbym Samsunga albo WDC. Na Seagate psy wieszają więc lepiej nie brać.
    > Poza tym warunki gwarancji zniechęcające, chyba tylko 2 lata.

    Po trzech latach i tak dysk jest juz dość wołowaty w porównaniu do nowych
    modeli. Wystarczy porównać dzisiejsze dyski (prędkość odczytu 110-120 MB/s,
    nawet te low-endowe za 150 zł), a dyski sprzed 2-3 lat (prędkość 60-80
    MB/s).

  • 19. Data: 2010-10-25 15:47:57
    Od: "maX" <a...@i...pl>

> [...]
    > otwartych
    > stron. Słabszy sprzęt daje sobie radę jedynie z obsługą poczty i news w

    Karty graficzne maja już hardwarowe wsparcie Flasha 10.1
    A na spam we flashu remedium jest zainstalowanie dodatkowej przeglądarki,
    ale z wyłączonym całkiem flashem (a nie zwykły adblocker). I wtedy strony
    gdzie jest tego za dużo, a nie potrzebujemy flasha do innych celów, można
    przeglądać właśnie w niej.

  • 20. Data: 2010-10-25 16:53:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-25 17:45, maX pisze:
> [...]
    > nawet te low-endowe za 150 zł), a dyski sprzed 2-3 lat (prędkość 60-80

    A mój 250 GB też jest wolny?

    Właściwości urządzenia ATA:
    ID modelu SAMSUNG SP2504C
    Numer seryjny xxxxxxxxxxxx
    Numer wydania xxxxxxx
    Typ urządzenia SATA-II
    Parametry 484521
    cylindry/ów, 16 głowic(e), 63 sektory/ów na ścieżkę, 554 bajty/ów w sektorze
    Liczba sektorów LBA 488397168
    Bufor 8 MB (Dual
    Ported, Read Ahead)
    Zwielokrotnienie sektorów 16
    Liczba bajtów korekcji ECC 4
    Pojemność przed sformatowaniem 258038 MB

    Własności urządzenia ATA:
    48-bit LBA Obsługiwane
    Zaawansowane zarządzanie energią Nieobsługiwane
    Automatic Acoustic Management Obsługiwane,
    Włączone
    Device Configuration Overlay Obsługiwane
    DMA Setup Auto-Activate Obsługiwane,
    Wyłączone
    General Purpose Logging Obsługiwane
    Host Protected Area Nieobsługiwane
    In-Order Data Delivery Nieobsługiwane
    Native Command Queuing Obsługiwane
    Phy Event Counters Obsługiwane
    Opcje zasilania Obsługiwane,
    Włączone
    Power-Up In Standby Nieobsługiwane
    Read Look-Ahead Obsługiwane,
    Włączone
    Release Interrupt Nieobsługiwane
    Tryb zabezpieczeń Nieobsługiwane
    SMART Obsługiwane,
    Włączone
    SMART Error Logging Obsługiwane
    SMART Self-Test Obsługiwane
    Software Settings Preservation Obsługiwane,
    Włączone
    Streaming Nieobsługiwane
    Tagged Command Queuing Nieobsługiwane
    Bufor zapisywania danych Obsługiwane,
    Włączone

    Informacje fizyczne urządzenia ATA:
    Producent Samsung
    Rodzina dysków twardych SpinPoint P120 SATA
    Współczynnik postaci 3.5"
    Pojemność po sformatowaniu 250 GB
    Liczba dysków 2
    Liczba powierzchni zapisu 4
    Wymiary 146.05 x 101.6
    x 25.4 mm
    Maks. ciężar 653 g
    Średnie opóźnienie obrotowe 4.17 ms
    Prędkość obrotowa 7200 RPM
    Maks. szybkość wewnętrznej transmisji danych 973 Mbitów/sek
    Średni czas wyszukiwania 8.9 ms
    Czas przejścia głowic od ścieżki do ścieżki 0.8 ms
    Czas pełnego wyszukiwania 18 ms
    Interfejs SATA-II
    Szybkość transmisji danych z bufora do hosta 300 MB/sek
    Rozmiar bufora 8 MB
    Czas rozruchu 7 sek.

    Producent urządzenia ATA:
    Nazwa firmy Samsung