  • 1. Data: 2010-07-14 11:36:52
    Temat: komórki na NIEWYŁAMANĄ kartę SIM
    Od: z...@o...pl

    interesują mnie modele komórek
    do których można włożyć dużą NIEWYŁAMANĄ
    kartę SIM i normalnie zadzwonić.

    Kiedyś był tutaj wątek gdzie wymieniono
    że tak powiem "krótką listę" kilku modeli

    Interesuje mnie w miarę kompletne zestawienie
    wszystkich modeli które mają takową właściwość

    Spodziewam się że obecnie żadnego nie ma już
    w sprzedaży ale może uda mi sie kupić ze 4 szt
    używane od kogoś...

  • 2. Data: 2010-07-14 12:09:26
    Temat: Re: komórki na NIEWYŁAMANĄ kartę SIM
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 14 Lip, 13:36, z...@o...pl wrote:
> [...]
    > wszystkich modeli które mają takową właściwość
    >
    > Spodziewam się że obecnie żadnego nie ma już
    > w sprzedaży ale może uda mi sie kupić ze 4 szt

    Dolutuj przewody do zlacza sim w telefonie i podlacz do specjalnej
    plytki przykladanej do prawdziwej karty sim. niezbyt wygodne i
    nieprzenosne ale teoretycznie wszystko sie da.

    ps. Po to karte sie wylamuje, zeby widac bylo ze nikt jej nie
    uruchamial wczesniej, zreszta bez pinu i tak sie nie uzyska dostepu.

  • 3. Data: 2010-07-14 12:59:55
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotrek wrote:
    > ps. Po to karte sie wylamuje, zeby widac bylo ze nikt jej nie
    > uruchamial wczesniej, zreszta bez pinu i tak sie nie uzyska dostepu.

    Nawet przy użyciu starego telefonu będzie widać, że używany - dociski
    pinów przecież zostawią ślady w punktach styku...

    Jakub

  • 4. Data: 2010-07-14 13:21:28
    Od: z...@o...pl

    > Motorola 7200. Tak stara ze nie ma co nawet sie interesowac.
    >
    > Chcesz wydzwonic startera i sprzedac dalej ?

    NIE! Planuję coś perwersyjnie wręcz legalnego
    ale karta sim nie może być wyłamana.

  • 5. Data: 2010-07-14 13:22:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał
> [...]
    > w sprzedaży ale może uda mi sie kupić ze 4 szt
    > używane od kogoś...

    Motorola 7200. Tak stara ze nie ma co nawet sie interesowac.

    Tylko w ogole po co ci taki biznes ?
    Chcesz wydzwonic startera i sprzedac dalej ?

    J.

  • 6. Data: 2010-07-14 13:25:07
    Od: z...@o...pl

    > Dolutuj przewody do zlacza sim w telefonie i podlacz do specjalnej
    > plytki przykladanej do prawdziwej karty sim. niezbyt wygodne i
    > nieprzenosne ale teoretycznie wszystko sie da.

    a nie prościej kupić telefon który juz jest przystosowany?

  • 7. Data: 2010-07-14 15:05:57
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 14 Lip, 14:59, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    >         Nawet przy użyciu starego telefonu będzie widać, że używany - dociski
    > pinów przecież zostawią ślady w punktach styku...
    >
    >         Jakub

    Przypuszczam ze czyste karty sim sa programowane, albo chociaz
    sprawdzane czy dzialaja, wiec nawet nowa karta byla przynajmniej raz
    podlaczana do czegos.
    Bo przeciez kazda karta zawiera inne dane. Nie mozna przeciez tworzyc
    za kazdym razem unikalnej struktury polprzewodnikowej a jakos te
    informacje trzeba zapisac.

  • 8. Data: 2010-07-14 17:14:04
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotrek wrote:
    > Przypuszczam ze czyste karty sim sa programowane, albo chociaz
    > sprawdzane czy dzialaja, wiec nawet nowa karta byla przynajmniej raz
    > podlaczana do czegos.

    Mają numer wgrany przez producenta kart. A ten moze być zaprogramowany
    na etapie produkcji samego chipa, tak więc styki są używane tylko w celu
    sprawdzenia poprawności montażu karty, a tę można zrobiź tak, żeby śladu
    nie było. Natomiast telefon jest zaprojektowany tak, aby zagwarantować
    styk. Np. modemy Huawei (mój ulubiony e169 np.) potrafi wycisnąć otworki
    w karcie...

    > Bo przeciez kazda karta zawiera inne dane. Nie mozna przeciez tworzyc
    > za kazdym razem unikalnej struktury polprzewodnikowej a jakos te
    > informacje trzeba zapisac.

    Ale jak napisałem wyżej - nie trzeba tego robić PO złożeniu karty do
    kupy.

    Jakub