eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmkomenda AT włączająca ignorowanie połączeń przychodzących?Re: komenda AT włączająca ignorowanie połączeń przychodzących?
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: komenda AT włączająca ignorowanie połączeń przychodzących?
    Date: Tue, 01 Jan 2013 12:59:07 +0100

    W dniu 2013-01-01 12:27, Waldek Godel pisze:

    > Potrzebujesz braku połączeń przychodzących, czy potrzebujesz, żeby
    > urzadzenie dostawało połączenia i je odrzucało?

    Potrzebuję czasowego ignorowania połączeń przychodzących.
    Najbardziej odpowiednią analogią będzie chyba porównania do telefonu
    stacjonarnego ze słuchawką zdjętą z widełek.

    Próbowałem to osiągnąć przez wysyłanie komendy "ATH" za każdym razem,
    gdy tylko pojawi się komenda "RING". Niestety w tej samej pętli program
    realizuje operację monitorowania kilku wejść (liczenie impulsów), a
    operacja odczytu bufora zajmuje dość dużo czasu, by zakłócić tą operację
    (przychodzą impulsy, które nie zostają zliczone).

    Dobrze by było, gdyby istniała komenda umożliwiająca nakazanie samemu
    modułowi GSM czasowe ignorowanie połączeń przychodzących. Coś jak "nie
    przeszkadzać" w sieciach IM...

    Jeśli takiej opcji nie ma, będę musiał pomyśleć o innym rozwiązaniu.
    Jedna z opcji opiera się na zastosowaniu linii RI w roli wskaźnika
    połączenia przychodzącego - odczytanie zmiany stanu linii zajmuje
    znacznie mniej czasu niż czytanie znaków z bufora...