    From: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kolizja warszawa
    Date: Thu, 23 Sep 2010 12:57:31 +0200

    koles chciał skrecic w lewo czyli rozumiem ze było to przed jakims
    skrzyzowaniem czy przed na przykład zjazdem do posesji?
    bo jesli przed skrzyzowaniem nawet z drogąpodporządkowaną (utwardzoną na
    odcinku min 50 metrów) to nie mieliscie prawa go wyprzedzac i była to wasza
    wina. jesli kolo chciał zjechac do posesji połozonej po lewej stronie drogi
    to tutaj liczy sie juz kto pierwszy rozpoczął swój manewr.
    pozdro

    --
    Jesli Boga nie ma (co daj Bóg)
    - to dzieki Bogu!