  • Data: 2010-09-22 19:43:30
    Temat: Re: kolizja warszawa
    Od: Glub <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-22 10:54:45 +0200, de Fresz said:

    > Jeśli sygnalizował skręt w lewo, to nie mieliście prawa go wyprzedzać z
    > lewej. Kluczowa jest oczywiście ścieżka czasu, czyli kto zaczął
    > wyprzedzać, kto najpierw włączył migacz itd, ale tu znów - bez świadków
    > dupa zbita.

    Zaczęliśmy manewr wyprzedzania zanim koleś włączył kierunek. Jesteśmy
    na drugim pasie, pierwszy wyprzedził, dopiero teraz corsa włącza
    kierunkowskaz i zaczyna zjeżdżać w lewo. Grzesiek hamuje a ja nie
    zdążam i walę w GPetkę Grześka.

    Najechałem więc moja wina. Poza tym wyprzedzaliśmy na skrzyżowaniu T
    [skręt w lewo], manewr nieprawidłowo wykonywany i dostałem mandat za
    spowodowanie kolizji.

    --
    Glub