  • Data: 2009-09-23 20:56:37
    Temat: Re: kolejny zyczliwy kierowca samochodu....
    Od: Sztajfa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nudzisz sie? bedziesz teraz nam tu wszystkim pół jutuba podrzucał?
    > jeździsz czymś czy tak tylko lansujesz?
    > zupełnie nie kumam, co chcesz przekazać. toż to zwyczajna codzienna
    > sytuacja drogowa. litości. a czemu nie pokazujesz debili co kanionem na
    > gumie lecą, co? weź no grepnij po jutubie, dasz radę.

    po kiego h.....a naskakujesz od razu. to moj fil ktory nagralem a po
    youtube sam sobie poskacz albo poskikaj jak wolisz. a jak masz pisac takie
    duperszmity to przymknij sie lepiej oszczedzisz czasu na ich czytanie. czy
    normalna sytuacja drogowa???dla mnie nie. na gumie...hmmmmm nie jezdzilem i
    nie zamierzam. lansuje???? czlowieku nie znasz mnie wiec przymknij sie bo
    chyba o tym piszac ty lans uprawiasz w takim razie.
    jak nie masz ochoty ogladac to nikt cie nie zmusza i idz lepiej spac snic o
    gumach i innych kondomach