  • Data: 2011-01-13 17:51:54
    Temat: Re: kolejny kit?
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Doprecyzuję. Elementy 4, 2 błotniki + 2-je drzwi. I nie było mowy o
    > lakierowaniu ich całych (nie chciałem aby zmieniła się mierzalnie
    > grubość oryginalnej powłoki lakierniczej) tylko o usunieciu rysy.
    > Średnio za całkowite lakierowanie elementu biorą cenę ~300-350 zł. Do
    > tego prace montażowe. Ale to już nie jest wtedy fabrycznie lakierowany
    > element i łatwo to wykryć.

    A powiesz mi po co to ukrywać?
    Zawsze możesz mieć zdjęcia przed, po i fakturę na naprawę, ....

    Niestety są wyjątki. Dla kogoś kto jara się grubością fabryczną i nic do
    niego nie dociera to oczywiście żaden dowód bo "jak wiadomo" lakierowanie
    robi się wyłącznie po owinięciu samochodu wokół drzewa.
    Znam to; sprzedawałem 10 letni samochód "kupcom", którzy dziwili się, że
    po tylu latach używania samochodu w mieście ten nie wygląda jak prosto z
    salonu.

    Są też ludzie rozsądni, którzy wiedzą, że po prostu samochód można
    zarysować.

    --
    Piotr Czyż