  • Data: 2011-05-25 08:45:56
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-24 23:14, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 23:05:47 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > jak widać nie

    Co jak widać nie? Skąd Twoje założenie, że miałem do niego zaufanie
    i był to kierownik z "mojej" "grupy"? Skąd w ogóle założenie, że to
    jakaś zorganizowana grupa? Czy jadąc na wakacje w kilka samochodów
    tworzymy grupę, czy jedziemy grupą? Oj Masti, odrobinę realizmu.

    > nie mam. Ja tylko pokazuję, że jakie by nie były były do dupy.

    Tak naprawdę to niczego nie pokazujesz, tylko szukasz dziury w całym,
    zapominając zdaje się o kwestii zasadniczej, czyli ewidentnej winie
    sprawcy i poszkodowanego w jednej osobie. Zdradzę Ci jeszcze małą
    tajemnicę, że ten sam znajomy w grupie innych samochodów na Puławskiej
    (DC) zaatakował (swoim samochodem) trolejbus. Też mu się udało
    przeżyć. Jak widzisz ludzie robią różne rzeczy i szukanie na siłę
    jakiegokolwiek usprawiedliwienia jest zwyczajnie bezsensowne.

    > dziękuję

    Proszę.

    BTW - ja z reguły też jeżdżę sam, ale czasem zdarza się pojechać
    w niezobowiązującej grupie. Dowolnym środkiem transportu. Tłumaczyć
    to można różne rzeczy dzieciom - na dorosłych to zazwyczaj średnio
    działa. Mam Ci opisać wypadek innego znajomego, jak kiedyś jechaliśmy
    w kilka "załóg" na Mazury, z łódkami, sprzętem do nurkowania itd.?
    Ano wjechał temu przed nim (też znajomemu) w dupę w przyczepę.
    Ile możesz tłumaczyć, że odpowiedni odstęp należy utrzymywać?