  • Data: 2011-05-24 22:43:11
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:37:38 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Słabo Ci wyszła riposta. Razem bierzemy udział w ruchu drogowym, więc
    > Twoja teoria o samotnej jeździe niestety jest fałszywa z założenia.

    sorki Artur ale pieprzą Ci się różne rzeczy.
    To że jestem na drodze z tysiącami innych uczestników nruchu nie ma nic
    wspólnego z grupowym jeżdżeniem. A w grupie najpier ustala się zasady
    jazdy takie by nikomu nie stała się krzywda. Jak ktoś nie rozumie co się
    do niego mówi to się z nim nie jeździ.

    Ale ja to truskawki cukrem ...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl