  • 11. Data: 2014-07-01 17:25:27
    Temat: Re: kolejne wersje DDR a zysk?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 01 Jul 2014 16:08:32 +0200, bartekltg napisał(a):

    > A skonsultowałeś swoje wizje z rzeczywistością?
    >
    > Cena taniej kości DDR3 to jakieś 60% ceny taniej kości DDR2
    > o tej samej pojemności. DDR są jeszcze ciut droższe.

    Mnie interesują ceny z Allegro :)
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2014-07-01 19:48:07
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 01.07.2014 17:25, Jacek Maciejewski wrote:

    > Mnie interesują ceny z Allegro :)

    To co robi ta uwaga w poprzednim poście. Co ma cena
    wyprzedawanych śmieci wspólnego z tym, że, wbrew temu
    co mówisz, nowa tańsza technologia daje też tańszy produkt
    końcowy.

    pzdr
    bartekltg

  • 13. Data: 2014-07-01 21:32:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 01 Jul 2014 19:48:07 +0200, bartekltg napisał(a):

    > To co robi ta uwaga w poprzednim poście. Co ma cena
    > wyprzedawanych śmieci
    Daj sobie spokój z pogardliwym tonem. Rynek drugiej ręki jest porównywalny
    z rynkiem nowych.
    > wspólnego z tym, że, wbrew temu
    > co mówisz, nowa tańsza technologia daje też tańszy produkt
    > końcowy.
    Zająknąłeś się wreszcie o technologii. Jakoś tego nie mogłem się doczekać w
    tym wątku. Właśnie chciałbym wiedzieć jakie są różnice w procesie
    technologicznym chipów tych SDRAM. IMO niewielkie, ale mogę się mylić.

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2014-07-17 13:03:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.07.2014 16:08, bartekltg pisze:
    /.../
    > Cena taniej kości DDR3 to jakieś 60% ceny taniej kości DDR2
    > o tej samej pojemności. DDR są jeszcze ciut droższe.

    Bo DDR2 to technologia schyłkowa z zakończeniem produkcji,
    wyprzedawaniem zapasów itp.