  • 1. Data: 2011-07-04 15:27:35
    Temat: kolejna implozja gaduair
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Program DILER, umożliwiający sprzedaż kodów doładowujących (m. in. na
    allegro) dziś został zamknięty.

    Moje spostrzeżenia co do ostatnich zmian są następujące: GaduAir albo
    zostanie zamknięte zupełnie, albo zostanie przejęte przez innego
    operatora. Z tego drugiego powodu kasują usługi bezpośrednio powiązane z
    gadu gadu (voipy itp.), mając na celu zostawienie jak najbardziej
    okrojonej oferty, która bez problemu będzie mogła być przeniesiona na
    inny podmiot.

    Czas pokaże, czy rzeczywiście jest ktoś chętny na przejęcie użytkowników
    tej sieci.

  • 2. Data: 2011-07-04 18:37:20
    Temat: Re: kolejna implozja gaduair
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Liwiusz (l...@b...tego.poczta.onet.pl)
    in news:iusm5a$960$1@news.onet.pl

> [...]
    > przeniesiona na inny podmiot.
    >
    > Czas pokaże, czy rzeczywiście jest ktoś chętny na przejęcie

    Ciekawe ilu tych użytkowników jest? Kilkadziesiąt tysięcy?
    A Ty jakie masz plany w przypadku likwidacji?

    Marcin Sz.

  • 3. Data: 2011-07-06 11:35:51
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-04 17:27, Liwiusz pisze:

    w sumie to szkoda :], jedna z lepszych ofert na rynku i mogłoby się
    wydawać, że przy ogromnej popularności klienta GG to będzie sukces.
    Myślę, że za dużo było w ofercie ofert promocyjnych, cała ta "kodologia"
    etc, etc. Play, który też ma wiele promocji poradził sobie z tym lepiej.
    W każdym razie ze smutkiem wyrzucę do kosza mojego SIM-a Gaduair