  • 1. Data: 2011-09-22 07:15:42
    Temat: kody w orange
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    Gdzie szukać kodów sieciowych do usług? np kod sieciowy do sprawdzenia
    stanu konta, stanu pakietów głosowych, stanu pakietu internetowego.
    Zazwyczaj w ofercie opisany jest tylko SMS
    Czy znacie jakąś stronę która ma listę wszystkich takich kodów tak, żeby
    nie trzeba było szukać z osobna każdego z nich?
    Marx

  • 2. Data: 2011-09-22 14:15:41
    Temat: Re: kody w orange
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-22 09:15, Marx wysłał(a) wiadomość:
    > Gdzie szukać kodów sieciowych do usług? np kod sieciowy do sprawdzenia
    > stanu konta, stanu pakietów głosowych, stanu pakietu internetowego.

    W regulaminie danej usługi Orange (w plikach PDF) są podane kody.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-09-22 16:33:23
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > Czy znacie jakąś stronę która ma listę wszystkich takich kodów tak, żeby
    > nie trzeba było szukać z osobna każdego z nich?

    Kiedyś popełniłem coś takiego: <http://telefix.ugu.pl/kody_orange.htm>,
    ale zrezygnowałem z usług Orange i nie mam już motywacji, by ją
    aktualizować.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2011-09-26 08:19:50
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 22.09.2011 18:33, Grzexs wrote:

    > Kiedyś popełniłem coś takiego: <http://telefix.ugu.pl/kody_orange.htm>,
    > ale zrezygnowałem z usług Orange i nie mam już motywacji, by ją
    > aktualizować.
    wielkie dzięki, szukanie samemu po regulaminach jest trochę upierdliwe
    Marx