  • 21. Data: 2011-10-12 06:47:49
    Temat: Re: kobieta 167cm, szczupła blond wstapi w zwiazek z 1 motorem :)
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Roger from Cracow"
    podkre la kolor oczu i pasowa do torebki ;)

    Nie nie nie - zakup motocykla jest idealnym pretekstem do zakupu nowej
    torebki...
    A jak juz ktos ma zone to wie ze oczywisce do torebki nalezy zakupic
    nowe buty, rekawiczki i szal/apaszke...

  • 22. Data: 2011-10-12 06:57:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> napisała rzekomo

    > Chyba nie ten budzet.

    Zalezy co masz na mysli, mowiac male:
    http://otomoto.pl/honda-xl-xl-125-varadero-M2575891.
    html

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 23. Data: 2011-10-12 07:09:25
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Jasio napisał(a):
    > Zalezy co masz na mysli, mowiac male:
    > http://otomoto.pl/honda-xl-xl-125-varadero-M2575891.
    html

    No to jest to zajebista opcja, tym bardziej ze Krakow, tylko nie wiem
    czy 125 dla kolezanki bedzie ok :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 24. Data: 2011-10-12 07:11:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    html
    > No to jest to zajebista opcja, tym bardziej ze Krakow, tylko nie wiem czy
    > 125 dla kolezanki bedzie ok :)

    Ja sam sie na takiego zasadzalem, ale moze faktycznie do malych pojemnosci
    trza dorosnac...

  • 25. Data: 2011-10-12 11:02:21
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > a coś w ten deseń?
    > http://otomoto.pl/honda-nx-dominator-250-M2880294.ht
    ml

    enduraka dziewczyna nie chce.

    Roger

  • 26. Data: 2011-10-12 11:04:52
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Nie nie nie - zakup motocykla jest idealnym pretekstem do zakupu nowej
    > torebki...
    > A jak juz ktos ma zone to wie ze oczywisce do torebki nalezy zakupic
    > nowe buty, rekawiczki i szal/apaszke...

    :) to już nie moje problemy na szczęście :)

    Roger

  • 27. Data: 2011-10-12 11:17:38
    Od: "aqhara" <a...@o...pl>

    > Budżet niestety mały. To ma być pierwszy motor, świeżo po prawku. Motor na
    > jeden sezon do nauki.
    Jezdzila wczesniej chocby skuterem?
    Stanalem niedawno przed podobnym dylematem: 500tki sa swietne
    na pierwsze moto, ale jednak waza ok 200kg i jest duze ryzyko,
    ze kobieta bez zadnego doswiadczenia jednosladowego wiele razy
    bedzie pod nim lezala, wymyslilem wiec opcje "na pol sezonu",
    cos miedzy motorowerem, a motocyklem - zeby nabrac minimum
    umiejetnosci i bezpiecznie wsiasc na 500tke.

    Ostatecznie wybralem Gienka 250 (suzuki gn 250).

    plusy:
    + 120 czy 130kg z paliwem, bardzo niska kanapa, przy bledach
    poczatkujacego kierowcy wystarczy podparcie noga
    + zaskakujaco skuteczny hamulec tarczowy
    + bardzo zwrotny, prowadzi sie lekko jak rower
    + cena, za 4tys sa naprawde ladne egzemplarze
    + mam wieksza wiare w niezawodnosc kilkunastoletniej japonskiej
    konstrukcji niz nowej chinskiej, dlatego odpadly wszelkie romety

    minusy
    - za miekkie zawieszenie, wymiana oleju w lagach na 20W niewiele dala
    - kierownica choperowata - wymienilem na akcesoryjna
    - troche choperowata geometria - wpuscilem glebiej lagi
    - prymitywne lewe przelaczniki - wymienilem na normalne
    - zbiornik 9 czy 10 litrow, ale pali 3-3,5/100, wiec zasieg do przyjecia
    - slaby i szybko sie znudzi, ale takie bylo zalozenie
    - pewnie nie pasuje do torebki...

    Pol sezonu zrobione bez skutkow ubocznych, na wiosne bedzie
    przesiadka na prawdziwy motocykl :)

    pozdrawiam
    aqhara

  • 28. Data: 2011-10-12 12:05:50
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-10-11 10:43, Roger from Cracow pisze:
    > Jak w temacie drodzy koledzy. To nie o mnie ja tylko chciałem pomóc w
    > zakupie.

    Ty w reklamie albo innym PR pracujesz? Ten tytuł to nic więcej jak
    marketing w czystej formie ;) zresztą odzew na najczęściej zadawane
    pytanie na grupie wydaje się to potwierdzać... :>

    Jeszcze lepszy odzew byłby na " Kobieta 175cm, szczupła 90-60-90, blond
    długie włosy ... itd" ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 29. Data: 2011-10-12 12:17:17
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Dzięki wszystkim

    Chyba skupimy sie na poszukiwaniach Bandita 400 :)
    Sam bym chciał ten sprzęt. Jest to motor, który starczy jej nawet na więcej niż
    sezon.
    I do nauki i do jazdy potem.

    Dobrze kombinuje ?

    Roger

  • 30. Data: 2011-10-12 12:18:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > Dobrze kombinuje ?

    Dobrze, tylko ze swieca szukac niepadline :)
    Byl chwile temu ladny w Krakowie do sprzedania, ale poszedl szybko za
    baaaardzo sensowna kase :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead