  • Data: 2009-07-28 22:58:28
    Temat: Re: klucz od korka wlewu paliwa
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    benov pisze:
    > Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Troche przesadziles, mi na Kondratowicza w Wawie facet dorobil kluczyk za
    > 65zl (kazdy kolejny 30zl).
    > Zanioslem stacyjke na wzor i nastepnego dnia mialem zrobione kluczyki.

    To fajne masz ceny u siebie. U mnie za dorobienie kluczyka ze stacyjki
    spece licza ok. 300zl, za "zwykle" dorobienie kluczyka nawet jesli
    pojdziesz z wlasna surowka ok 35zl. Natomiast jesli kluczyk od wlewu
    jest inny i kolega go gdzies posial to widze tylko jedna mozliwosc-
    kupic nowy wlew z kluczykiem i ewentualnie poruszac zapadkami w zamku
    zeby go przestawic na kluczyk od stacyjki (jesli sie w ogole da bo sobie
    gdybam ze powinno byc to mozliwe) a stary trzeba bedzie rozwiercic zeby
    go otworzyc a pozniej odkrecic. Chyba ze ktos zna inny sposob?

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki