  • 1. Data: 2013-08-17 14:25:43
    Temat: klawiatura w laptopie - o co kaman
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    ?

    wlaczylem wczoraj lapka i ... okazalo sie, ze nie dzialaja mi klawisze
    numeryczne górne od jeden do zero włacznie, ale piątka działa... wiec
    dziewiec z dziesieciu nie działały

    po pol dnia wieczorem wlaczylem, wszystko dzialalo... akurat w
    miedzycasie zrobila sie jakas zalegla duza aktualizacja windowsa siedem

    dzis rano wlaczylem, znow tak samo, no prawie, bo dziala piec i szesc,
    ale reszta czy z shiftem czy bez - nie dziala...

    klawiatura sie rypie i wymienic? czy cos innego?

    ?

  • 2. Data: 2013-08-25 02:54:26
    Temat: Re: klawiatura w laptopie - o co kaman
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > klawiatura sie rypie i wymienic? czy cos innego?

    Rozkręcić obudowę i docisnąć/dosunąć taśmę od klawiatury w slot.
    Miałem ostatnio to samo w jednym Sony i wszystko teraz gra.

    --
    Szukam zamiennika 40tude Dialog...

  • 3. Data: 2013-08-25 20:01:35
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik vissim napisał:

    > Rozkręcić obudowę i docisnąć/dosunąć taśmę od klawiatury w slot.
    > Miałem ostatnio to samo w jednym Sony i wszystko teraz gra.

    Chyba tak zrobie, bo raz dziala raz nie - dwa razy juz sie naprawilo,
    wlasnie popsulo sie trzeci raz.

    Tylko dramat - to dell jakis, co demontaz klawiatury na zatrzaski jest
    po prostu... dramatyczny...

    Pamietam jak pierwszy raz wymienialem klawiature /nowa nie wytrzymala
    miesiecy, zamowiony chinczyk za kilka zlotych ponad rok/

    No ale w zalozeniu to mial byc budzetowy lapek do wyciorania w rok, a i
    tak zyjke dluzej heh

  • 4. Data: 2013-08-25 20:54:50
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-08-25 20:01, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > miesiecy, zamowiony chinczyk za kilka zlotych ponad rok/
    >
    > No ale w zalozeniu to mial byc budzetowy lapek do wyciorania w rok, a i

    Na stronie della możesz znaleźć dokładną dokumentację rozbierania
    (cholernie ciężko znaleźć) - gdzie są zatrzaski i co w jakiej kolejności
    robić (czasami trzeba coś z właściwej strony podważyć i potem idzie bez
    problemów). Mi do szefowego lapka znaleźć się nie udało (gdzie podłączyć
    modem GSM i jaki) ale telefon na pomoc techniczną i podesłali link. Więc
    jak będziesz miał problem z demontażem klawiatury to dzwoń do nich i ich
    męcz :P