  • 11. Data: 2011-04-16 14:06:44
    Temat: Re: kłamanie o "bezwypadkowości" jest ok !
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 2011-03-17 13:39, Rysiek pisze:
    > Otóż zgodnie z prawem o ruchu drogowym istnieje różnica pomiędzy definicją
    > kolizji a wypadku.

    Bzdura. Puszczasz dalej bez weryfikacji nieprawdziwe informacje.

  • 12. Data: 2011-04-17 15:05:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Apr 2011 14:06:44 +0200, Excite <n...@n...pl> wrote:

    >Bzdura. Puszczasz dalej bez weryfikacji nieprawdziwe informacje.

    To wskaż gdzie w PoRD jest rozróznienie wypadku i kolizji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-05-01 22:00:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-17 15:05:05 +0200, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > To wskaż gdzie w PoRD jest rozróznienie wypadku i kolizji.

    Mogę uporządkować?
    Debil (nie wiem kto, bo adres nie jest jawny) twierdzi, że pord
    definiuje wypadek i kolizję.
    Rysiek rozpowszechnia ten debilizm.
    Excite napisał prawdę, że Rysiek powtarza po debilu jakieś bzdury.
    Ty chcesz, by Excite zacytował coś, o czym twierdzi, że nie istnieje.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-05-01 22:19:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 May 2011 22:00:02 +0200, Bydlę wrote:

> [...]
    >Excite napisał prawdę, że Rysiek powtarza po debilu jakieś bzdury.
    >Ty chcesz, by Excite zacytował coś, o czym twierdzi, że nie istnieje.

    Akurat nie ma problemu.

    Art. 44. 1. Kierujący pojazdem w razie uczestniczenia w wypadku
    drogowym jest obowiązany: [...]
    2. Jeżeli w wypadku jest zabity lub ranny, kierujący pojazdem jest
    obowiązany ponadto: [...]

    A reszta to juz tylko policyjny zargon.

    J.