  • Data: 2010-02-24 09:32:00
    Temat: Re: kilka telewizorow
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hm2om7$dh9$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > jeśli już to okto :)
    > pzdr

    Mój swieżo zakupiony strong w pakiecie z cyfry ma wyjście "antenowe" - nie
    da się tego podłączyc "szeregowo" ?
    Nie wiem jak wygląda sprawa w fergusonach i może źle rozumiem, ale moze da
    sie tak:

    Antena/Konwerter ----kabelek----tuner1
    -----kabelek-------tuner2------kablek---.......

    pitpull
    PS. standardowo dawany do anteny HD konwerter w cyfrze ma 2 wyjścia na
    kabelki