  • Data: 2010-06-03 21:25:11
    Temat: Re: kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
    Od: gooral <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ech nie chcialo mi sie lazic (w irlandii komunikacja publiczna to
    smiech na sali nawet rozkladow nie ma a wszystko jezdzi do i z centrum
    do jednego znajomego mam okolo 30min autem i niemal 4h autobusem.... i
    nie mialem jak sprawdzic wiecej jak 1 miejscowke dziennie) I padlo na
    passata '00 sedan (wiem zupelne przeciwienstwo zamiarow, ale tak
    bywa ;) nie kupuje auta na cale zycie bagzanik lekko za maly na wedki
    (ale procz mondeo kombi nie spotkalem nic wystarczajaco duzego -
    zawsze mozna zlozyc kanape i na 100 procent styknie.
    pozatym bagaznik przepastny jak wedki opre o kanape od srodka (nie
    przewiduje wiecej jak 3 osob w srodku) to i zwloki bym zmiescil na
    zanete ;) w irlandii nie zmienia sie rejestracji auta stad mozna
    sprawdzic czy auto robilo za taksowke (ubezpieczenie/przeznaczenie
    commercial w papierach) - ten raczej nie.