  • Data: 2011-06-21 22:46:36
    Temat: Re: kierunkowskaz na rondzie
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mnie uczono tak, ze wjezdzajac na rondo i jezdzac w kolko robisz to
    normalnie bez sygnalizowania a włączasz kierunkowskaz przed planowanym
    zjazdem.

    wot cala filozofia.

    ja jedynie jeszcze dodaje do tego prawy kierunek przed wjechaniem na rondo
    jesli planuje zjechac na nastepnym zjezdzie, coby niektorym ulatwic zycie( i
    sobie tez bo niektorzy wtedy zwyczajnie wpuszczaja - mowa o malym
    zakorkowanym rondzie niedaleko mnie).