  • Data: 2009-12-06 13:25:02
    Temat: Re: kierunki tylne : 3 w 1
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Laphroaig pisze:

    > czyli?

    Czyli centralny punkt odpowiada za kierunek a zawnetrzy pierscien z
    diodami odpowiada za postojowki i stop.

    > Ale wymyslilem inny sposob na przerobke tylnego blotnika (chodzi o
    > skrocenie i wywalenie tej wielkiej lampy)

    Ale w czym problem ? Wlasnie robie FXR kumpla i gustowne obciecie
    tylnego blotnika zajelo mi jakies 5 minut.

    > (@Kuczu: znowu sie przypomne jak tylko znajde
    > pasujaca lampe albo rozwiaze problem kierunkow)

    Mowisz i masz. Plazma dziala, frezarka dziala.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition