  • 21. Data: 2016-01-05 12:24:35
    Temat: Re: kierunek transmisji DVI - HDMI
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-05 08:52, Przemysław Ryk wrote:
    [...]
    > Najczęściej jest tak, że po DVI bez problemów idą dwa monitory. Jeżeli ma
    > być ich więcej, to najbezpieczniejszym wyjściem jest podpinanie ich kablem
    > DisplayPort. Przy czym nie może to być przejściówka DisplayPort->DVI, tylko
    > w pełni aktywne połączenie. DVI i HDMI z tego co kojarzę współdzielą układ
    > wypuszczający sygnał, wobec czego DVI + DVI + HDMI raczej nie będzie
    > działać.
    Taki nie najnowszy już artykulik: http://pclab.pl/art46390.html
    IMO to co piszesz to było prawdą jeszcze z te 3 lata temu, ale obecnie
    karta która ma więcej niż dwa wyjścia do monitora, ale potrafi
    niezależnie obsłużyć tylko dwa to totalny low end lub prehistoria.

    Z miesiąc temu przeglądałem też ofertę płyt głównych ze średnio-wyższej
    półki i AFAIR te które miały na pokładzie trzy wyjścia wideo potrafiły
    obsługiwać je niezależnie.

  • 22. Data: 2016-01-05 19:45:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 5 Jan 2016 12:24:35 +0100, JDX napisał(a):

> [...]
    > karta która ma więcej niż dwa wyjścia do monitora, ale potrafi
    > niezależnie obsłużyć tylko dwa to totalny low end lub prehistoria.

    Bardzo możliwe. Choć fakt faktem, że swego czasu się bardzo niemiło
    zdziwiłem podpinając trzeci monitor do mojego HD7850 przez przejściówkę mini
    DisplayPort->DVI. :) Niemniej jednak jak mogę, to podpinam co się da przez
    DisplayPort i mam święty spokój.

    > Z miesiąc temu przeglądałem też ofertę płyt głównych ze średnio-wyższej
    > półki i AFAIR te które miały na pokładzie trzy wyjścia wideo potrafiły
    > obsługiwać je niezależnie.

    Szkoda tylko, że wiele z nich ma niestety ograniczenie rozdzielczości, którą
    są w stanie dać na wyjściu. :(

    [ Richard B. Riddick: [about the universe] Had to end sometime. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]