  • Data: 2011-01-13 14:14:19
    Temat: Re: kierowcy BMW sa nerwowi!
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-13 13:53, DoQ wrote: > W dniu 2011-01-13 13:40, Yans van Horn
    pisze: >> Wyjaśnij mi proszę, co ma na celu Twoje czepianie się słówka ?
    :-) > Ale już Ci napisałem. Forma oglądnąć czy oglądniemy to jakiś chory
    twór > jakich niestety coraz więcej w naszym języku. Chyba w coś się
    musiałeś uderzyć. Uważasz, że słowo obecne w naszym języku i literaturze
    od wielu wielu lat to chory Twór porównywalny ze "spolszczeniami" ?
    ROTFL :-) > Choć w czasach > przyzwolenia na mitingi czy brifingi
    faktycznie nie powinenem się dziwić. Ty chyba nie masz pojęcia jak się
    mają do siebie słowa o których piszesz...
    > Jakbyś pisał z sensem, to Twój cytat byłby czytelny bez dodatkowej > separacji :)

    Skoro forma prezentacji nie ma znaczenia, to żeby wygodniej Ci się
    czytało, usunąłem zbędne formatowanie... miłego.
    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik