  • 11. Data: 2009-04-04 08:34:09
    Temat: Re: kiedy znoszą opłaty za przeniesienie numerów
    Od: "Miecio." <M...@w...pl>

    Akarm pisze:

    > Jakbyś umiał czytać, to byś zauważył, że to była INFORMACJA a nie PYTANIE!!

    Jak widać brak interpunkcji zupełnie uniemożliwia Ci dostrzeżenia
    pytania. Nie ma się z czego cieszyć... - To nie było PYTANIE!

  • 12. Data: 2009-04-05 11:40:30
    Od: Kimba <k...@g...com>

    tl pisze:

    > Gazeta wyborcza strona 33. Dzisiejsza. Resztę sam poszukaj.

    W takim razie pytanie powinno brzmieć, nie kiedy znoszą opłaty, tylko
    czy znoszą opłaty.
    Pzdr.

  • 13. Data: 2009-04-05 19:12:13
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Miecio. pisze:

    > Jak widać brak interpunkcji zupełnie uniemożliwia Ci dostrzeżenia
    > pytania. Nie ma się z czego cieszyć... - To nie było PYTANIE!

    Jak znasz słowo interpunkcja to znasz i definicję i cel ww. Chyba, żeś
    cwaniak z krokiem pod kolanami, ktory uważa, że szkoła jest dla
    frajerów, bo "tato doszli do piniędzy a szkół nie mieli".

    TG

  • 14. Data: 2009-04-06 05:46:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 17:36:31 +0200, Arek wrote:
    >A może ktoś wie kiedy zniosą wszytskie opłaty za korzystanie z usług
    >telefonicznych?

    Nie wczesniej niz za dwa lata.

    Ale jak juz rzad doprowdzi do darmowego internetu, to kto bedzie
    chcial placic za telefon :-)

    J.

  • 15. Data: 2009-04-07 15:17:13
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: ...

    >Nie wczesniej niz za dwa lata.
    >
    >Ale jak juz rzad doprowdzi do darmowego internetu, to kto bedzie
    >chcial placic za telefon :-)

    Żeby korzystać trzeba żyć - przynajmniej jeść i pić. Tak więc darmowe
    jedzenie powinni wprowadzić przed darmowym internetem. No i w naszym
    klimacie mieszkania też a przynajmniej wynajem za darmo! :)

    Arek

  • 16. Data: 2009-05-01 10:48:01
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2009-04-03 11:44:35 +0200, k...@o...pl said:

    > można poprosić o nazwę i datę ustawy? ew. nr druku sejmowego?
    > albo chociaż, ile dni od podpisu prezydenta ustawa wchodzi w życie?

    ustawa wchodzą w życie jak wydrukuje się dziennik ustaw który ją zawiera

    więc po małym jeszcze drukarnia ...

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki