  • 11. Data: 2013-09-12 13:59:40
    Temat: Re: kiedy mozna odholowac samochod?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 12-09-2013 11:52, Chris pisze:
    > RadoslawF nabazgrał(a):

    > Co do OC to nie ma problemu sprawdzić ale badań już chyba się nie da.

    no brak badan to jest moje smiale zalozenie i chyba nie ma tu nikogo kto
    w tej sytuacji bedzie twierdzil ze jest inaczej.

  • 12. Data: 2013-09-12 14:50:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    K wrote:

    > czy po za kradzieza tablic, mozna zmusic wlasciciela zeby cos z tym
    > fantem zrobil?

    Puknij się w łeb.

  • 13. Data: 2013-09-12 15:11:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

    > no brak badan to jest moje smiale zalozenie i chyba nie ma tu nikogo kto w
    > tej sytuacji bedzie twierdzil ze jest inaczej.

    Ja swego czasu miałem samochód i stał sobie z rok czasu na parkingu bo
    miałem drugi a z tamtym mi się nie spieszyło za to OC było zapłacone, co do
    przeglądu to fakt nie miał ale pojazd stojący nie musi mieć.

  • 14. Data: 2013-09-12 16:58:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    K wrote:
> [...]
    > obcym powiacie. czytalem, ze odholowac mozna pojazd ktory zagraza
    > bezpieczenstwu, nie posiada tablic, lub wyglada na nieuzywany. nie
    > mozna za to odhlowac pojazdu, gdy ten nie ma oc.
    > samochod nie zagraza, ale zajmuje 1,5 miejsca. straz miejska twierdzi
    > ze odholowac nie moze, bo samochod nie jest wrakiem bez szyb,
    > otwartym itp. dopiero po miesiacu gdy zapytalem sie jak wyglada
    > sprawa, strazak stwierdzil ze moze wyslac informacje do funduszu
    > gwarancyjnego.
    > czy po za kradzieza tablic, mozna zmusic wlasciciela zeby cos z tym

    ale dlaczego chcesz kogoś zmuszać aby usuwał swoją własność?

    skoro samochód nie wygląda jak wrak, to ma takie samo zasrane prawo go tam
    trzymac jak ktos kto codziennie jeżdżący czy jeżdżący tylko w niedziele do
    kościoła.

  • 15. Data: 2013-09-12 20:20:45
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > witam,
    > na osiedlowym parkingu ktos postawil sobie 1,5 roku temu fiata punto.

    Ty - pajacu - epoka ORMO i zyczliwych obywateli donoszacych waaadzy juz sie
    chyba dawno definitywnie skonczyla ?. Chyba ze sie myle....

  • 16. Data: 2013-09-12 21:10:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-12 13:50, Użytkownik masti napisał:

    > wiele rzeczy można ale nie wolno. tak jest z OC. Masz je mieć.
    > Niewykupione raz się przedłuży a potem dostaniesz liścik z prośbą o
    > darowiznę z UFG

    Sorki ale miało być "badanie techniczne też".

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-09-12 21:14:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 Sep 2013 21:10:40 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Sorki ale miało być "badanie techniczne też".

    a czemu miałoby to yć nie do końca legalne?
    nie ma obowiązku mania badań dopóki się nie poruszasz

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2013-09-12 22:27:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-12 21:14, Użytkownik masti napisał:

    > a czemu miałoby to yć nie do końca legalne?
    > nie ma obowiązku mania badań dopóki się nie poruszasz

    Ale sposób uzyskanie badania technicznego na pojazd zaparkowany
    gdzieś na parkingu nie będzie do końca legalny. :-)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2013-09-12 22:38:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale sposób uzyskanie badania technicznego na pojazd zaparkowany
    > gdzieś na parkingu nie będzie do końca legalny. :-)

    Może jechać lawetą na przegląd.

  • 20. Data: 2013-09-12 22:45:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 Sep 2013 22:38:02 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Może jechać lawetą na przegląd.

    zwłaszcza złomem :)