  • Data: 2015-07-27 20:28:36
    Temat: Re: kids react to walkmans
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Jak ja to oglądam czasem, to bawi mnie rozkminianie, jakież to było
    > zacofanie i biedota, że PD robił kombinacje lepsze niż MacGyver :P

    Przecież MacGyver to przeważnie jakiś bullshit. Jeśli porównywać go
    do filmu rysunkowego, to lepszy będzie Kaczor Donald Disneya, gdzie
    obowiązuje alternatywna fizyka, anomalie grawitacyjne itp. MacGyver
    kleił coś plastrem lekarskim o wytrzymałości grafenu, a Pomysłowy
    Dobromir pokazywał istotę wynalazku. W uproszczeniu, ale bez kłamstw
    jak u tych pozostałych.

    --
    Jarek