  • 1. Data: 2010-04-14 11:20:24
    Temat: kicad - biblioteki
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Jako ze eagle-a nie ma na ARM-y (a moze o tym nie wiem) i na moim
    pomocniku eagla nie pouzywam to pora przeprosic sie z kicadem.

    Tyle ze standardowe biblioteki zainstalowane z samym kicadem nie maja
    podstawowych elementow. Brakuje attiny, atmeg, wyswietlaczy itd.

    Czy gdzies jest taki jumbo pack z bibliotekami? Bo znajduje tylko
    pojedyncze paczki a do tego nie mam pojecia czy sa dobrze zrobione i
    beda dzialac.

    PS.
    Jestem w trakcie dostawania pozwolenia na postowanie na forum eagla
    wiec moze jest szansa na wersje eagla dla linuxa na ARM...

    <B>test<B>

  • 2. Data: 2010-04-14 11:27:57
    Temat: Re: kicad - biblioteki
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 14 Kwi, 13:20, ptoki <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > Jestem w trakcie dostawania pozwolenia na postowanie na forum eagla
    > wiec moze jest szansa na wersje eagla dla linuxa na ARM...

    Hmmm znalazlem takie cos:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=113
    8871&highlight=biblioteki+kicad&sid=
    Sprobuje potestowac i zobacze jak wyjdzie.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2010-04-14 21:38:10
    Od: PH <s...@w...pl>

    ptoki pisze:
    > Jako ze eagle-a nie ma na ARM-y (a moze o tym nie wiem) i na moim
    > pomocniku eagla nie pouzywam to pora przeprosic sie z kicadem.

    Albo Cię nie rozumiem, albo nie wiem co. LPC21xx w eaglu jak najbardziej
    są (bo używam)
    http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?page=/home
    /cadsoft/html_public/download.htm.en&dir=eagle/userf
    iles/libraries

    STM32 też jak widzę.

    --
    PH

  • 4. Data: 2010-04-14 22:11:21
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-14 23:38, PH pisze:

> [...]
    > są (bo używam)
    > http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?page=/home
    /cadsoft/html_public/download.htm.en&dir=eagle/userf

    Dalej było wyjaśnienie o co chodzi:
    "Jestem w trakcie dostawania pozwolenia na postowanie na forum eagla
    wiec moze jest szansa na wersje eagla dla linuxa na ARM..."

    Czyli mowa jest pewnie o jakimś biednym netbooku, który nawet Atoma nie
    ma - tylko jakiegoś ARMa. Ale po co na takie coś Eagle? :-o

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-04-14 22:12:01
    Od: PH <s...@w...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

> [...]
    >
    > Czyli mowa jest pewnie o jakimś biednym netbooku, który nawet Atoma nie
    > ma - tylko jakiegoś ARMa. Ale po co na takie coś Eagle? :-o

    A to przepraszam, "PS" musiał mi się schować w oknie.

    --
    PH

  • 6. Data: 2010-04-14 22:43:53
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 15 Kwi, 00:11, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Czyli mowa jest pewnie o jakimś biednym netbooku, który nawet Atoma nie
    > ma - tylko jakiegoś ARMa. Ale po co na takie coś Eagle? :-o

    Zeby moc popracowac w czasie kiedy mam chwile wolnego czasu?
    Chcialem sie rozpisac o istocie mojej maszyny ale w sumie nie wiem czy
    to dobre miejsce.
    Mam na maszynie wielkosci 16x11x2 cm, 409g qcad-a, kicad-a, oodraw,
    oocalc, dobry kawal standardowego ubuntu i chcialbym tez miec eagle.
    Ale uczciwie przyznaje ze na to nie licze, dlatego chcialbym szybko i
    bezbolesnie opanowac kicad-a do poziomu wyrysowania schematu,
    zaprojektowania plytki i jej wydrukowania.

    Jesli interesuje cie rynek urzadzen z ARM-ami to daj znac zajawie ci
    pokrotce.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 7. Data: 2010-04-14 22:46:00
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 14 Kwi, 23:38, PH <s...@w...pl> wrote:

    > Albo Cię nie rozumiem, albo nie wiem co. LPC21xx w eaglu jak najbardziej
    > są (bo używam)http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?pag
    e=/home/cadsoft/html_pub...

    > STM32 też jak widzę.

    Adam wyjasnil o co chodzi. Ja potrzebuje paczke bibliotek dla kicad-a
    zeby sobie drobnicy nie zbierac. Na netwalkerze nie mam sieci caly
    czas i w terenie czasem moze mi zabraknac jakiegos klocka i wtedy duzo
    nie podzialam...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 8. Data: 2010-04-14 22:48:41
    Od: ptoki <s...@g...com>

    > Jesli interesuje cie rynek urzadzen z ARM-ami to daj znac zajawie ci
    > pokrotce.
    A zreszta widze ze pracujesz w firmie gdzie swiadomosc rynku ARM
    powinna byc wysoka wiec zakladam ze cos tam wiesz :)

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 9. Data: 2010-04-14 23:14:27
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-15 00:43, ptoki pisze:

    > Jesli interesuje cie rynek urzadzen z ARM-ami to daj znac zajawie ci
    > pokrotce.
    >
    > --
    > Lukasz Sczygiel

    to może na grupę?

    MD

  • 10. Data: 2010-04-14 23:17:38
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-15 00:46, ptoki pisze:

> [...]
    > zeby sobie drobnicy nie zbierac. Na netwalkerze nie mam sieci caly
    > czas i w terenie czasem moze mi zabraknac jakiegos klocka i wtedy duzo

    Ja sobie właśnie ściągnąłem drobnice z opendous. Np nowe Cortexy z NXP.
    Ale większość elementów i tak robię sam.

    MD