  • 1. Data: 2011-01-02 12:16:01
    Temat: kawasaki zzr 600 2007 opinie
    Od: tores86 <tores86@_NOSPAM_o2.pl>

    witam,mam pytanie do uzytkownikow tego moto,oraz do osob ktore mialy jakis
    kontakt z tym motocyklem,plusy minusy....z tego co sie orientuje to zadki
    okaz na naszych drogach,niemniej jednak prosze o wasze opinie,z gory
    dziekuje

  • 2. Data: 2011-01-03 12:29:45
    Temat: Re: kawasaki zzr 600 2007 opinie
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 2 Sty, 13:16, tores86 <tores86@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
> [...]
    > kontakt z tym motocyklem,plusy minusy....z tego co sie orientuje to zadki
    > okaz na naszych drogach,niemniej jednak prosze o wasze opinie,z gory

    z normalnym zzr600 to i miały . sporo miały.
    ale toto to bedzie pewnie ,amerykańskie nowsze zzr. czyli nic innego
    jak stre ZX 6R.

  • 3. Data: 2011-01-03 14:02:15
    Od: tores86 <tores86@_NOSPAM_o2.pl>

    > z normalnym zzr600 to i miały . sporo miały.
    > ale toto to bedzie pewnie ,amerykańskie nowsze zzr. czyli nic innego
    > jak stare zzr600

    a dalo by rade cos wiecej napisac kolego?spalanie,prowadzenie,i jak z
    awaryjnoscia silnika bo z tego co sie orientuje to motor jest jescze na
    gaznikach,czyli troche dziwne rozwiazanie jak na motocykl z 2007 roku,i
    czy czesci z europejskiego modelu zx6 pasuja do tego hamerykanskiego,thx z
    gory za info

  • 4. Data: 2011-01-03 16:20:59
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "tores86" <tores86@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > a dalo by rade cos wiecej napisac kolego?spalanie,prowadzenie,i jak z
    > awaryjnoscia silnika bo z tego co sie orientuje to motor jest jescze na
    > gaznikach,

    Jesli to taki rocznik jak piszesz i na gaznikach to nie z ameryki.
    erg

  • 5. Data: 2011-01-04 05:24:41
    Od: tores86 <tores86@_NOSPAM_o2.pl>

    ErgoSumnapisal

    > Jesli to taki rocznik jak piszesz i na gaznikach to nie z ameryki.
    > erg

    a na jaki kraj to bylo produkowane?wydawalo mi sie ze jesli kupuje cos w
    us,tzn ze jest to wypuszczane na ten wlasnie rynek,a tak na marginesie to
    po wpisaniu tego modelu w google to wiekszsosc wynikow pochodzi z us;)

  • 6. Data: 2011-01-04 08:37:24
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 3 Sty, 15:02, tores86 <tores86@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

> [...]
    > czy czesci z europejskiego modelu zx6 pasuja do tego hamerykanskiego,thx z

    Części ,oprócz lampy i liczników ,to z pewnoscia pasuja. ZX 6R ma
    bardzo dobra opinię. Dobry dół i małe spalanie .
    Ale mysle ,ze znajda sie tu ludzie którzy na tym modelu sporo
    przejechali i sie wypowiedzą.
    Powtarzam . To jest zupełni inny motocykl niż klasyczny ZZR 600 E.