  • Data: 2009-03-17 20:25:55
    Temat: Re: kask szczękowy do 1000 PLN
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:gpgped$412$1@wueska.motocykle.org...

    > N102 to nie koniecznie najlepszy wybor.
    >
    > Duza wygoda, dopasowanie, mila wysciolka to chyba jedyne atuty.

    Z beczki airoha - odradzam Ci zdecydowanie Airoh Mathiss, ogolnie
    wyglada bardzo dobrze, halasuje znosnie (jak na predkosci <150, ale i
    tak uzywam stoperow), ale szlag mnie trafial jesienia gdy brak
    antifoga dawal w dupe jak rzadko. To jego podstawowa albo bardzo
    istotna wada. Z kaskow ponizej 1k chyba szukalbym HJC - narzeczonej
    zakupilem integrala IS-16 z AF i jest bardzo zadowolona. Kumpel kupil
    lepsiejszego integrala z HJC i trzeba bylo poprawic wlot na szczece
    (kiepskie mocowanie zlamalo sie w trakcie przesylki, ale banalnie
    naprawialne i przede wszystkim skutecznie).
    HJC to moim zdaniem niezle kaski z rozsadna kase. Tyle moich laickich
    rad po pierwszym sezonie :)

    p.s. jezeli szukasz szczekowca ze wzgledu na okulary - pamietaj ze
    szyba moze miec antifoga, ale okulary juz nie maja :> tez sprawdzalem,
    w tej konkurencji wygrwaja jednodniowe szkla kontaktowe.

    Jadu
    ER5 Blau