  • 11. Data: 2013-11-20 22:21:21
    Temat: Re: karta wifi TPlink
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w
    news:8kjcztxcyj0d.4qyn1o5bho5a.dlg@40tude.net...
    : (...)
    : Laptop (mowi sie tak jeszcze?) tez smiga bez problemow. I Kindle tez.
    : Dlatego wine zwalam roboczo na karte.
    :

    Są działania "techniczne" (czyli takie, które znajdują oparcie w
    odpowiednich instrukcjach) oraz "magiczne" - kombinujesz, zmieniasz ,
    przestawiasz, i nagle... trzask! - i działa (albo się całkiem rozpirzy...).
    Nazywam je magicznymi, gdyż często-gęsto nie można dojść, dlaczego pomogły.
    Popróbuj pozamieniać karty z innym kompem, na krzyż... Wyłącz laptop - czy
    objawy awarii ustały? Wyłącz w lap-ie jego Wi-Fi, i karm go z tego TP-Linka:
    czy też się dławi? Zobacz, czy w okolicy są inne sieci. Może, tak jak kol.
    "Skylla" napisał w wiadomości news:l6ik84$8q$1@sunflower.man.poznan.pl :
    : >
    : Spróbuj zmienić kanał wifi na ruterze.

    - przy czym dobrze byłoby wiedzieć, jakie kanały są wolne, a które zajęte.

  • 12. Data: 2013-11-20 22:28:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 22:21:21 +0100, (c)RaSz napisał(a):

    Obecnosc lapka i innych urzadzen nie ma wplywu na dzialanie karty -
    sprawdzilem. Natomiast nie przepinalem jeszcze karty do innego komputera-
    sprobuje.

    > Spróbuj zmienić kanał wifi na ruterze.

    Ha, i tu jest problem. Albo router ma adres inny niz mysle, albo nie
    wyswietla interfejsu WWW :/

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 13. Data: 2013-11-20 22:35:36
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    :
[...]

    A jaki to router, i od jakiego dostawcy masz net?

  • 14. Data: 2013-11-20 23:05:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-11-20 20:32, Maciek pisze:

    > Ja.
    >
    > Laptop (mowi sie tak jeszcze?) tez smiga bez problemow. I Kindle tez.
    > Dlatego wine zwalam roboczo na karte.

    To sprawdź tą kartę w tym laptopie i będziesz miał pewność czy system
    kompa nawala, czy jednak karta. Oczywiście o wyłączeniu karty
    wewnętrznej przypominać nie muszę prawda?

  • 15. Data: 2013-11-20 23:43:13
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ha, i tu jest problem. Albo router ma adres inny niz mysle, albo nie
    > wyswietla interfejsu WWW :/

    Na spodzie routera powinno pisać jaki ma adres.

  • 16. Data: 2013-11-21 08:04:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 23:43:13 +0100, maX napisał(a):

    > Na spodzie routera powinno pisać jaki ma adres.

    No i jest napisane.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 17. Data: 2013-11-21 08:44:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 22:35:36 +0100, (c)RaSz napisał(a):

    > A jaki to router, i od jakiego dostawcy masz net?

    Tplink wr740n

    Port WAN pusty, do jednego LAN-a wpiety kabel od anteny dachowej z
    nadajnikiem/odbiornikiem, do drugiego bramka VOIP.

    Dostawca lokalny Giga Internet.

    Adres routera to 192.168.1.1 - taki mi zglasza system i taki jest domyslny,
    podany na obudowie routera.

    Mam wlaczone DHCP, ktore ustawia mi adres komputera na 192.168.1.103.
    Wylaczylem i wpisalem adres recznie, z koncowka *1.2
    Nie pomoglo, interfejs routera nadal sie nie zglasza.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 18. Data: 2013-11-21 09:08:17
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 21-11-2013 o 08:44:40 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tplink wr740n
    >
    > Port WAN pusty, do jednego LAN-a wpiety kabel od anteny dachowej z
    > nadajnikiem/odbiornikiem, do drugiego bramka VOIP.

    Dziwne. Czyli nie router, ale access point?
    Pewnie inne komputery w sieci dostają ten sam adres...
    --
    Brak sygnaturki.

  • 19. Data: 2013-11-21 10:03:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 09:08:17 +0100, Sławek Maculewicz napisał(a):

    > Pewnie inne komputery w sieci dostają ten sam adres...

    W tej chwili nie sprawdze, ale nigdy nie bylo konfliktow.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 20. Data: 2013-11-21 10:15:36
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 21-11-2013 o 10:03:12 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W tej chwili nie sprawdze, ale nigdy nie bylo konfliktow.

    Zawsze kiedyś jest ten pierwszy raz ;-)
    Wystarczy, że dostawca internetu zacznie mieszać...

    --
    Brak sygnaturki.