  • 11. Data: 2009-04-28 16:35:46
    Temat: Re: karta kraficzna DVI z rozdzielczoscia 1920x1200?
    Od: "najs" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    news:gt71kl$avd$1@online.de...

    > Z tym, ze niektore karty nie umozliwiaja wiecej niz 1600x1200 przez DVI
    > (Radeon 9600)... A ze na "pokaza rozdzielczosc", to nic nie znaczy, bo
    > bedzie ona uzywalna tylko pod VGA.

    coś kręcisz :)

    mam radeona 7500 z DVI i działa bez problemów z 24" LCD 1920x1200 przez DVI

  • 12. Data: 2009-04-28 18:00:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Piter pisze:

    > to znaczy twój monitor nie ma natywnej rozdzielczości 1920x1200 mają je
    > monitory przeważnie 24 i 26" czasem znajdzie się 23 z ciut mniejszą

    Dzięki.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-04-28 18:18:03
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Piter wrote:

    >to znaczy twój monitor nie ma natywnej rozdzielczości 1920x1200 mają je
    >monitory przeważnie 24 i 26" czasem znajdzie się 23 z ciut mniejszą

    Są twardziele, którzy w takiej rozdzielczości pracują na 15 calach, i
    twierdzą, że jest super ;)

    Grzegorz

  • 14. Data: 2009-04-28 21:36:59
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    najs schrieb:

    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    > coś kręcisz :)
    >
    > mam radeona 7500 z DVI i działa bez problemów z 24" LCD 1920x1200 przez DVI

    No nic nie krece ;)

    W panelu do zmiany rodzielczosci w DVI moge ustawic 1600x1200, w VGA -
    ile wlezie.

    Karta AGP, moze to z tym ma cos wspolnego.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 15. Data: 2009-04-28 21:52:35
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > No nic nie krece ;)
    >
    > W panelu do zmiany rodzielczosci w DVI moge ustawic 1600x1200, w VGA - ile
    > wlezie.
    >
    > Karta AGP, moze to z tym ma cos wspolnego.

    zainstaluj sterowniki do monitora. może to to

  • 16. Data: 2009-04-28 22:08:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > zainstaluj sterowniki do monitora. może to to

    To nie są sterowniki, tylko plik informujący system co ten monitor potrafi.

    zyga

  • 17. Data: 2009-04-28 22:59:03
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:gt7tqu$nm6$3@news.interia.pl...

    > To nie są sterowniki, tylko plik informujący system co ten monitor
    > potrafi.

    no i jeżeli nie jest poinformowany że potrafi wyświetlić 1920x1200 to system
    na to nie pozwoli

  • 18. Data: 2009-04-29 10:14:44
    Od: "najs" <n...@w...pl>

    > No nic nie krece ;)
    >
    > W panelu do zmiany rodzielczosci w DVI moge ustawic 1600x1200, w VGA - ile
    > wlezie.
    >
    > Karta AGP, moze to z tym ma cos wspolnego.

    też mam AGP, odinstaluj wszelkie sterowniki do monitora, zainstaluj monitor
    jako PNP, sterowniki fabryczne do ATI żadne alternatywne

  • 19. Data: 2009-04-29 10:49:58
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    najs schrieb:

    > też mam AGP, odinstaluj wszelkie sterowniki do monitora, zainstaluj monitor
    > jako PNP, sterowniki fabryczne do ATI żadne alternatywne

    Na tym samym monitorze/karcie przez VGA dziala w rozdzielczosci
    1920x1200, przy DVI juz nie.

    Google podaja podobne problemy, i sugeruja, ze karta jest tylko "single
    link DVI ", np.:

    The DVI specifications for a single DVI link mean that only 165Mhz is
    available, enough for 1600x1200 at 60 Hz, 1920x1080 at 60 Hz or
    1280x1024 at 85Hz, but not enough for 19200x1200 at 60 Hz. If you want
    to display more pixels or the same at higher refresh rates, you need
    more bandwidth. By combining two DVI channels (=dual link DVI), you can
    double the bandwidth and create enough to display i.e. 2048x1536 at 60
    Hz, 1920x1080 at 85 Hz - and more than enough to display 1920x1200 at 60
    Hz. A DVI port has 24 pins. Single link DVI uses only 12 of those pins,
    dual link uses all 24 pins, but only one DVI port.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 20. Data: 2009-04-29 12:02:45
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.04.29 12:49, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Google podaja podobne problemy, i sugeruja, ze karta jest tylko "single
    > link DVI ", np.:

    Kabel również może być single link. Jaki jest Twój ?

    --
    Mar