  • 1. Data: 2012-05-10 05:14:22
    Temat: karta grafiki i CPU do DELL Studio XPS 8100
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    musze wrzucic nowa karte do staruszka jak w temacie.
    w zasadzie mam do wyboru:

    ATI 4350
    ATI 5770
    GeForce GT220
    GeForce GTS240
    GeForce GTX260

    ktora byscie polecili? a moze jest cos ciekawszego godnego uwagi (przy
    zalozeniu, zeby zasilacz 350W ja popedzil)?
    karta ma sluzyc glownie do rzeczy biurowych, ale czasami do troche
    powazniejszej obrobki audio/video i grafik statycznych w programach
    Adobe pod W7 64bit.

    w kompie tym jest CPU i7 870 2.93GHz zastanawiam sie, czy moze nie
    wymienic go na jakis szybszy ale dwurdzeniowy. czy dobrze kombinuje i
    jesli tak, to jaki byscie polecili?

    troche za dlugo nie interesowalem sie bebechami, zeby teraz szybciorem
    podjac jakas sensowna decyzje. z gory dzieki za porady. <rs>

  • 2. Data: 2012-05-10 13:01:06
    Temat: Re: karta grafiki i CPU do DELL Studio XPS 8100
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-10 05:14, rs pisze:
    > musze wrzucic nowa karte do staruszka jak w temacie.
    > w zasadzie mam do wyboru:
    >
    > ATI 4350
    > ATI 5770
    > GeForce GT220
    > GeForce GTS240
    > GeForce GTX260

    ATI HD 5770(6770)
    NVIDIA GTS 450
    ATI HD 5750

> [...]
    >
    > w kompie tym jest CPU i7 870 2.93GHz zastanawiam sie, czy moze nie
    > wymienic go na jakis szybszy ale dwurdzeniowy. czy dobrze kombinuje i

    Słabo kombinujesz.
    Nieco szybsze będą tylko 4(i więcej) rdzeniowce nowszej generacji.

    miab

  • 3. Data: 2012-05-14 19:13:23
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 10 May 2012 13:01:06 +0200, miab wrote:

> [...]
    > ATI HD 5750

    > Słabo kombinujesz.
    > Nieco szybsze będą tylko 4(i więcej) rdzeniowce nowszej generacji.

    moze troche i pod prad, ale skoro wiekszosc programow, ktorych na codzien
    uzywam to programy jednowatkowe, chyba sensowniej jest miec dwa szybkie
    rdzenie i do tego z mozliwoscia przetaktowania, niz cztery wolne, nie?
    ten komp, to nie jest maszyna rozwojowa. za dwa lata bedzie ja, pewnie, juz
    rdza gryzla, a z tego co wiem, to najszybszy procek, jaki moge na plycie
    obsadzic, to ten ktory juz w nim jest wiec, wiec chyba powinna byc roznica
    w pracy programu jednowatkowego, na 2.93GHz na obecnym CPU a np. 3.73GHz na
    i5-670. prawda? <rs>