  • 11. Data: 2009-04-23 18:39:29
    Temat: Re: karta graficzna lub windows - problem
    Od: "Silent_Bob " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam3k <b...@m...pl> napisał(a):

    > PCIe, wysypuje sie zarowno na starym jak i nowym catalyst

    Mimo wszystko też typuję sterowniki :-( Sprawdź na jakimś starszym Catalyst -
    8.12 było całkiem udane. W wersjach 9.x pod XP pojawiły się niestety nowe
    błędy, objawiające się głównie zwiechami...

  • 12. Data: 2009-04-23 19:28:18
    Od: Adam3k <b...@m...pl>

    dzieki wszystkim za pomoc
    poki co - bangla
    wydaje mi sie, ze przyczyna byla jakas aktualizacja z windows update
    ktora pomieszala w sterownikach
    jeszcze raz wielkie dzieki!

  • 13. Data: 2009-04-24 09:51:14
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 2009-04-23 19:56, Michal Bien pisze:

    > ATI z tego samego miesiaca dzialaly idealnie. Tam po prostu polozyli juz
    > kreske na XP, tak samo jak na kartach od R38xx w dol (marcowe ostatnie).

    "Mała" poprawka: od X1xxx w dół. Czyli karty sprzed 3 generacji. Co do
    XP nie zgodzę się - choć teraz też zainstalowałem 7 beta, to jeszcze
    miesiąc temu używałem XP Home, niereinstalowanego ze 3 lata, który w tym
    czasie przetrwał 5 kart graficznych i 2 płyty główne, i żadnych
    problemów z Radeonem HD3850 nie sprawiał (a uptime około miesięczny
    zwykle miewał, restartowany przy okazji instalacji nowych sterowników,
    zwykle Catalystów właśnie).