  • 11. Data: 2013-09-22 16:36:49
    Temat: Re: karta dvb-t
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-09-22 16:27, inny punkt siedzenia... napisał/a:

    > wez kolego schowaj się do europy z takim stękaniem...

    Obłuda jak u rydzyka (celowo z małej, szacunku żadnego dla tego kogoś
    żadnego nie mam) - psioczyć na Europę ale o dotacje się starać i je brać.

    --
    Czarek

  • 12. Data: 2013-09-22 16:44:30
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Obłuda jak u rydzyka (celowo z małej, szacunku żadnego dla tego kogoś
    > żadnego nie mam) - psioczyć na Europę ale o dotacje się starać i je brać.

    ale wy mówicie o sobie przecież...

  • 13. Data: 2013-09-22 19:29:45
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-09-22 01:31, inny punkt siedzenia... pisze:

    > jakim programem można oglądać tv dvb-t z kartą pci zakupioną na allegro
    > (są tylko sterowniki)?

    Ten producent karty ma jakąś nazwę. Ma swoją stronę i support? To
    pierwsze miejsce które powinieneś sprawdzić przed zadaniem pytana o
    oprogramowanie na pececie. Ze starych czasów analogowych kart na
    BT848/BT878 tak było, że całość funkcji karty i jej specyficzne dodatki
    (pilot itp) obsługiwał często tylko soft producenta.
    Proces strasznie trudny i skomplikowany. No ale to wina Tuska ;P

    --
    /MB

  • 14. Data: 2013-09-22 19:37:39
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-22 14:05, inny punkt siedzenia... pisze:

    > moim zdaniem nie masz racji, pytanie pozostaje otwarte...

    chyba nie
    http://www.pecetfaq.republika.pl/index2.htm

    T.

  • 15. Data: 2013-09-22 19:57:28
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > chyba nie
    > http://www.pecetfaq.republika.pl/index2.htm

    do europy buraku

  • 16. Data: 2013-09-22 20:10:15
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Sep 2013 01:31:49 +0200, inny punkt siedzenia... napisał(a):

    > jakim programem można oglądać tv dvb-t z kartą pci zakupioną na allegro (są
    > tylko sterowniki)?

    DVBViever lub Arc Soft Total Media

  • 17. Data: 2013-09-22 20:21:14
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > DVBViever lub Arc Soft Total Media

    dzięki, zobaczę

  • 18. Data: 2013-09-22 20:53:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-09-22 19:57, inny punkt siedzenia... napisał/a:

    > do europy buraku

    Sam sobie zapracowałeś na takie traktowanie.

    --
    Czarek

  • 19. Data: 2013-09-22 21:04:33
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Sam sobie zapracowałeś na takie traktowanie.

    domyślasz się gdzie ja mam europę?

  • 20. Data: 2013-09-22 21:14:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-09-22 21:04, inny punkt siedzenia... napisał/a:

    > domyślasz się gdzie ja mam europę?

    Nie tylko się domyslam ale i wiem - w tym samym miejscu masz to co z
    twojego rozumu zostało.

    --
    Czarek