  • 1. Data: 2013-09-22 01:31:49
    Temat: karta dvb-t
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jakim programem można oglądać tv dvb-t z kartą pci zakupioną na allegro (są
    tylko sterowniki)?

  • 2. Data: 2013-09-22 01:32:14
    Temat: Re: karta dvb-t
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    win xp oczywiście, bo w nowszych coś tam podobno jest...

  • 3. Data: 2013-09-22 01:44:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-22 01:32, Użytkownik inny punkt siedzenia... napisał:
    > win xp oczywiście, bo w nowszych coś tam podobno jest...

    NTG, zapytaj na grupie dotyczącej tego windowsa.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-09-22 10:48:20
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > NTG, zapytaj na grupie dotyczącej tego windowsa.

    nie prawda

  • 5. Data: 2013-09-22 11:59:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." napisał w wiadomości grup
    > jakim programem można oglądać tv dvb-t z kartą pci zakupioną na allegro (są
    > tylko sterowniki)?

    Każdy, który obsługuje BDA.

  • 6. Data: 2013-09-22 12:13:05
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Każdy, który obsługuje BDA.

    wiesz, skoro napisałem na grupę to można się domyśleć, że nie mam pojęcia o
    czym Kolega pisze...

  • 7. Data: 2013-09-22 14:05:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-22 12:13, inny punkt siedzenia... pisze:

    > wiesz, skoro napisałem na grupę to można się domyśleć, że nie mam
    > pojęcia o czym Kolega pisze...

    Ta grupa jest o sprzęcie, napisz na tą, która dotyczy twojego systemu
    albo na taką dotyczącą programów.

  • 8. Data: 2013-09-22 14:05:57
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Ta grupa jest o sprzęcie, napisz na tą, która dotyczy twojego systemu albo
    > na taką dotyczącą programów.

    moim zdaniem nie masz racji, pytanie pozostaje otwarte...

  • 9. Data: 2013-09-22 16:16:54
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-09-22 14:05, inny punkt siedzenia... pisze:

    > moim zdaniem

    Mało istotny szelest. Nie wychodź z KF'a.

    --
    Jacek S.

  • 10. Data: 2013-09-22 16:27:05
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Mało istotny szelest. Nie wychodź z KF'a.

    wez kolego schowaj się do europy z takim stękaniem...