  • 11. Data: 2010-03-07 22:16:33
    Temat: Re: karta Sim do netu w Play
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hn144a$2rn$1@news.interia.pl...

    > no to masz odpowiedź! Nokia panie... Wsadź tą kartę do jakiegoś
    > lepszego
    > telefonu, takiego co ma kamerke do wieorozmów.
    > :)
    > A tak na serio to prawdopodobnie musisz mieć telefon UMTS zeby
    > zadziałał
    > net na nadajnikach Play, a nie Plus.

    Więc to kwestia częstotliwości w telefonie i w jakimś najnowszym wypasie
    by działała ta karta? ale czy również do połączeń głosowych czy sam net?
    Bo zwykły fresz śmiga na mojej słuchawce.

  • 12. Data: 2010-03-07 22:17:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 22:39:22 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > czyli nie jesteś w zasięgu GSM z Play.

    Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić
    --
    marcin

  • 13. Data: 2010-03-07 22:38:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-07 23:17, zly wrote:

    > Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić

    wg cennika powinno dać się gadać

    http://www.iplus.pl/indywidualni-cennik-iplus-simdat
    a.html

  • 14. Data: 2010-03-08 06:56:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zly napisał(a):

    > Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić

    Da sie ino ceny sa lekko wysokie ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 15. Data: 2010-03-08 07:44:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:38:14 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > wg cennika powinno dać się gadać

    Ano rzeczywiście, ale coś mi znajomy mówił, że się nie dało, ale widocznie
    coś namieszał. Ale fakt, że cana całkiem przyzwoita :)
    --
    marcin

  • 16. Data: 2010-03-08 17:44:13
    Od: Uzytkownik <b...@a...com>

    W dniu 2010-03-07 19:51, ktos2 pisze:
    > Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i
    > nie da się z niej dzwonić?

    Ponieważ karty SIM Play Online działają tylko w zasięgu własnej sieci 3G
    UMTS (HSDPA) , nie działają w zasięgu GSM własnym P4 ani GSM/UMTS w
    roamingu Polkomtela.

  • 17. Data: 2010-03-10 11:01:47
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ktos2 pisze:

    > Jak nie jestem, skoro telefon normalnie znajduje mi sieć POL 06, ale nie
    > można się do niej zalogować z kartą internetową.

    Karta PlayOnline nie loguje sie do sieci 2G nawet wlasnej Playa

  • 18. Data: 2010-03-11 10:14:18
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    > Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić

    ta, jasne, yhy...

    play tak ma, i koniec, karta do netu, jest tylko do netu...

  • 19. Data: 2010-03-11 10:46:48
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 11:14:18 +0100, Zephyr napisał(a):

    > play tak ma, i koniec, karta do netu, jest tylko do netu...

    Może gość który u mnie zajmuje się telefonami tak mówił, mamy ze wda iplusy
    i mówił, że mu się blokowały w komórce. Widocznie sie mylił.
    --
    marcin