  • 1. Data: 2010-03-07 18:51:30
    Temat: karta Sim do netu w Play
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i
    nie da się z niej dzwonić?

  • 2. Data: 2010-03-07 19:12:25
    Temat: Re: karta Sim do netu w Play
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-03-2010 o 19:51:30 ktos2 <f...@v...pl> napisał(a):

    > Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i
    > nie da się z niej dzwonić?

    Bo to takie tanie dranie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-03-07 19:33:44
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 07-03-2010 o 19:51:30 ktos2 <f...@v...pl> napisał(a):

    > Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu
    > i nie da się z niej dzwonić?

    >Bo to takie tanie dranie.

    Nie jest mi to do niczego potrzebne, pytam z czystej, technicznej
    ciekawości.
    Skoro zwykły plej może też służyć do internetu, to dlaczego internetowy
    do niczego innego się nie nadaje?
    Przecież ta karta ma też swój numer, który nie jest wcale ukryty, ale
    nie da się pod niego zadzwonić ani wysłać sms.

  • 4. Data: 2010-03-07 20:22:42
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ktos2 pisze:
    > Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i
    > nie da się z niej dzwonić?

    co znaczy zwykły telefon? jaki to model?
    ToMasz

  • 5. Data: 2010-03-07 20:37:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-07 20:33, ktos2 wrote:

> [...]
    > Przecież ta karta ma też swój numer, który nie jest wcale ukryty, ale
    > nie da się pod niego zadzwonić ani wysłać sms.

    Bo tak ma być. Oszczędność na późniejszej windykacji.

  • 6. Data: 2010-03-07 20:49:29
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:hn12pf$ld2$1@news.onet.pl...

    > Bo tak ma być. Oszczędność na późniejszej windykacji.

    Jaka windykacja? Przecież to prepaid, byłem ciekawy ile zjedzie z
    pakietu danych za jakieś połączenie czy smsa, a tu nie da się :>

  • 7. Data: 2010-03-07 20:50:30
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co znaczy zwykły telefon? jaki to model?

    Nokia 6020, nie loguje się do sieci, ani w trybie automatycznym ani
    ręcznym

  • 8. Data: 2010-03-07 21:29:39
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ktos2 pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nokia 6020, nie loguje się do sieci, ani w trybie automatycznym ani ręcznym
    no to masz odpowiedź! Nokia panie... Wsadź tą kartę do jakiegoś lepszego
    telefonu, takiego co ma kamerke do wieorozmów.
    :)
    A tak na serio to prawdopodobnie musisz mieć telefon UMTS zeby zadziałał
    net na nadajnikach Play, a nie Plus.

    ToMasz

  • 9. Data: 2010-03-07 21:39:22
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-07 21:50, ktos2 wrote:

    > Nokia 6020, nie loguje się do sieci, ani w trybie automatycznym ani ręcznym

    czyli nie jesteś w zasięgu GSM z Play.

  • 10. Data: 2010-03-07 22:14:50
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    napisał w wiadomości news:hn16ed$hs$1@news.onet.pl...

    > czyli nie jesteś w zasięgu GSM z Play.

    Jak nie jestem, skoro telefon normalnie znajduje mi sieć POL 06, ale nie
    można się do niej zalogować z kartą internetową.