  • 121. Data: 2016-10-21 11:12:32
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-21 o 10:00, viktorius pisze:

    > Jak nie masz przeglądu, to nie ma sensu płacić OC, kasa wyrzucona w
    > błoto, bo i tak nie obowiązuje, płacisz z własnej kieszeni w przypadku
    > twojej winy.

    Nieprawda, ubezpieczyciel odpowiada za szkodę wyrządzoną samochodem bez
    przeglądu.

    --
    Liwiusz

  • 122. Data: 2016-10-21 11:14:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-21 o 10:32, viktorius pisze:

    > OWU?

    OC nie posiada OWU, tylko warunki są uregulowane w ustawie.

    > Pierwsze z brzegu z gugla:
    > OWU PZU, w innych TU na pewno też jest podobny zapis.
    >
    > https://www.pzu.pl/c/document_library/get_file?uuid=
    b48b114a-917f-4452-aa21-1fe7efeb7ebd&groupId=10172

    Jak się nie rozróżnia OC od AC, to rzeczywiście potem się tylko ośmiesza
    na grupie samochodowej...

    --
    Liwiusz

  • 123. Data: 2016-10-21 11:37:09
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2016-10-21 o 11:14, Liwiusz pisze:

    > Jak się nie rozróżnia OC od AC, to rzeczywiście potem się tylko ośmiesza
    > na grupie samochodowej...

    Mój bład, ctrl+f a nie przeczytanie wszystkiego.
    Idę sobie nicka zmienić ;)

    --
    viktorius

  • 124. Data: 2016-10-21 12:16:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2016 o 09:26, T. pisze:

    > Ps. Właśnie z niewłaściwych procedur przy przeglądach technicznych biorą
    > się czasami teksty "z niewiadomych przyczyn zjechał na przeciwległy pas
    > ruchu"...

    Ja jednak obstawiam, że większość tych "niewiadomych przyczyn" to
    zaśnięcia i usiłowania ominięcia zwierzaków, mówie o prostych
    odcinakach, a nie tam gdzie na zakrętach umiejetności przekraczają
    przyczepnopść;)

    Shrek

  • 126. Data: 2016-10-21 14:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

    > Jak nie masz przeglądu, to nie ma sensu płacić OC, kasa wyrzucona w
    > błoto, bo i tak nie obowiązuje, płacisz z własnej kieszeni w przypadku
    > twojej winy.
    > I nie mówię o skasowaniu auta, tylko np o zwykłym zadrapaniu na parkingu
    > pod marketem, co każdemu może się zdarzyć.
    >
    > To jak, płacisz OC?

    Bzdura...

  • 125. Data: 2016-10-21 14:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

    > §12 Wyłączenia odpowiedzialności

    rozmawiamy o AC czy o OC?

  • 128. Data: 2016-10-21 14:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Mnie swego czasu zatrzymała policja, wytargał zza radiowozu przyrząd
    > do sprawdzania ustawienia świateł i pokazał, jak mam do dupy... I to
    > było na drodze już prawie poza miastem.
    > To oczywiście wyjątek potwierdzjący regułę - generalnie widziałem
    > policjantów, którzy w d... mieli samochody bez jednego światła. Tych
    > nie łapali, choć stali przy drodze...

    To jest naprawde chlubny wyjątek.
    Ogólnie maja to w dupie - niestety bo po nocy spedzonej w drodzy oczy
    bola...

  • 127. Data: 2016-10-21 14:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Trochę racji w tym jest - bylem niedawno na prywatnej stacji kontroli -
    > pan nawet z kanciapy nie wyszedł, podbił DR. Dopiero mój mechanik
    > pokazał mi zmurszałe przewody hamulcowe.
    > Różnych szrotów legalizowanych przez pana Miecia jeździ sporo - a teraz
    > to przynajmniej spóźnialskich pogonią. Powinni się wziąć za resztę tych
    > "stacji".
    > T.
    > Ps. Właśnie z niewłaściwych procedur przy przeglądach technicznych biorą
    > się czasami teksty "z niewiadomych przyczyn zjechał na przeciwległy pas
    > ruchu"...

    To bardzo dziwne.
    Mozesz przeciez ich zgłosic.
    Ja na stacjach spotykam się raczej z upierdliwością w drugą strone - nie
    przeszkadza mi ona specjalnie, ale widze, ze czasami przesadzaja.

    Do tego wszechobecny foch ale juz inny temat. :)

  • 129. Data: 2016-10-21 17:14:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** viktorius pisze tak:

    > Mój bład, ctrl+f a nie przeczytanie wszystkiego.
    > Idę sobie nicka zmienić ;)

    Nie zmieniaj nicka. Grupy i tak nikt nie czyta poza garstką troli
    ups moli internetowych :)

    --
    Sortie. The biggest city in France.

  • 130. Data: 2016-10-21 17:17:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-10-2016 o 20:38, J.F. pisze:

    > Ale powodow tez nie mial.

    Jak powyżej, więc nie ciągnij tego przez wzgląd na siebie samego.
    HINT: gospodarka to nie jedyne kryterium oceny.