eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakamerka kopułkowa z diodami IR - kopułka powoduje problem - odbicia w akrylu › Re: kamerka kopułkowa z diodami IR - kopułka powoduje problem - odbicia w akrylu
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 1 Oct 2017 10:26:45 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kamerka kopułkowa z diodami IR - kopułka powoduje problem - odbicia w
    akrylu
    From: s...@g...com

    W dniu niedziela, 1 października 2017 14:30:10 UTC+2 użytkownik Mirek napisał:

    > Co to za kamerka? Możesz podać model?

    kamerka to jakis tani onvif.
    W sumie nawet w interfejsie nie ma zadnego producenta wymienionego.
    Konstrukcja jest solidna ale jednak sie jej producent wstydzi.

    Dane jakie jej znalazłem:
    Version : v2.6.2
    ONVIF version : v2.1.17
    Build Date : 2014-4-22
    MCU version : 2012-09-01
    Core version : v2.0.7

    Niestety juz ciemno i nie wejde na drabine aby sprawdzic ale soc mi sie kojarzy ze
    producent lub model ma w nazwie tpip czy jakos tak.

    > W przyzwoitych kamerach nie ma tego problemu u ile jak sam zauważyłeś
    > kopułka jest czysta, nie porysowana, nie zmatowiona, nie zatłuszczona
    > itp, a pierścień wokół obiektywu idealnie dolega.

    Mam inną i w innej sa tak naprawde dwa szkiełka i plastikowa przegródka. Ale ta jest
    kopułkowa i niestety calosc ma byc ruchoma więc obiektyw ma tylko te gąbke.
    Dodałem tam dodatkowa warstwe gąbki z uszczelki okiennej. Ale nie pomoglo.

    > Jeżeli kamera ma błędy konstrukcyjne to nic nie poradzisz.
    > Nie wiem co miało by dać nasmarowanie, ale próbował bym raczej wymienić
    > ten pierścień na nowy z gęstej pianki gumowej, ewentualnie rozgiąć /
    > dogiąć diody (o ile się da).
    > Zamontowanie zewnętrznego oświetlacza jest dobrym pomysłem - prawie same
    > zalety.

    I tak chyba zrobie. Smarowanie to bylby tylko półśrodek.

    Dzieki.