  • 21. Data: 2014-01-13 18:12:21
    Temat: Re: kamera samochodowa za 200 zł
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 13 Jan 2014 15:08:50 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Tylko ta cena trochę jakaś przewalona, bo ten model kosztuje u producenta
    >prawie $100. Może już chińczyk podrobił chińczyka... heheh

    U chińczyka widzę je po 85USD.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2014-01-14 09:42:17
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > Mon, 13 Jan 2014 15:43:55 +0100, AL

    > Właśnie tu powstał "problem", bo w tej cenie nic się nie znajdzie lepszego
    > niż ten eeyelog. Chochlik powinien pytać o kamery 400zł+ (pytał w
    > złotówkach, czyli wypadałoby po podatkach itp.). eeyelog EHD to najwyższa
    > półka rejestratorów (jeśli chodzi o cenę i jakość nagrania). Wyżej są już
    > tylko zdecydowanie przewartościowane DODy.

    Prosze:

    http://www.youtube.com/watch?v=D_HJzzHdUDw

  • 23. Data: 2014-01-14 10:23:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jan 2014 16:07:05 +0100, chochlik_drukarski

    > A musi wychodzić ?

    Tak, chyba że jesteś świętym mikołajem
    albo coś jest na rzeczy ze sprzętem. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2014-01-14 10:31:47
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > Mon, 13 Jan 2014 16:07:05 +0100, chochlik_drukarski

    > Tak, chyba że jesteś świętym mikołajem
    > albo coś jest na rzeczy ze sprzętem. :P

    No to jestem świętym mikołajem.

    Najlepsze jest to, że dałem cene około 50% niższą od ceny
    zakupu a ludzie dzwonią i mi marudzą bo oni widzieli prawie
    takie same kamery za 50zł, 100zł, 120zł.

  • 25. Data: 2014-01-14 10:46:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.01.2014 11:30, chochlik_drukarski pisze:
    > Witam. Ma ktoś rozeznanie jaką najlepszą kamerę można kupić w cenie 200
    > zł ? Jedynym ważnym parametrem jest jakość obrazu.

    Po co? Używam od lat najtańszej, do potrzeb do których DVR jest naprawdę
    potrzebny na drodze wystarcza VGA, a nie kusi to nikogo, aby mi koszt
    szyby zafundować. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 26. Data: 2014-01-14 10:58:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello chochlik_drukarski,

    Tuesday, January 14, 2014, 10:31:47 AM, you wrote:

    > No to jestem świętym mikołajem.
    > Najlepsze jest to, że dałem cene około 50% niższą od ceny
    > zakupu a ludzie dzwonią i mi marudzą bo oni widzieli prawie
    > takie same kamery za 50zł, 100zł, 120zł.

    No to niech kupią za 50, 100 czy 120 i nie marudzą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2014-01-14 22:11:13
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Podeślesz jakiś filmik ? Najlepiej taki w marnych warunkach.
    >
    > Skoro ona jest taka dobra to mam jedną na sprzedaż. Wyjęta z pudełka
    > po to żeby sobie na nią popatrzeć. Nigdy nie włączana. 160 zł.

    Aktualne ?

  • 28. Data: 2014-01-15 08:11:28
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Baczek" <b...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Aktualne ?

    Sprzedaż może i aktualna. Ale jeśli to rzeczywiście taka dobra kamera to
    chyba
    zmienie cene.

  • 29. Data: 2014-01-15 12:47:46
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-14 10:46, anacron wrote:

    > Po co? Używam od lat najtańszej, do potrzeb do których DVR jest naprawdę
    > potrzebny na drodze wystarcza VGA, a nie kusi to nikogo, aby mi koszt
    > szyby zafundować. :)

    czasami jeszcze przydaje sie odczytac tablice rejestracyjna (z VGA moze
    byc kiepsko. Mysle, ze minimum to 720p).

  • 30. Data: 2014-01-15 12:56:24
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Sprzedaż może i aktualna. Ale jeśli to rzeczywiście taka dobra kamera to
    > chyba
    > zmienie cene.

    Napisz do mnie. Do Ciebie nie daje rady