  • 21. Data: 2017-08-04 22:29:26
    Temat: Re: kamera/rejestrator w lusterku?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-04 o 20:57, Pszemol pisze:

    > Nie rozumiem - czy możesz to przybliżyć?

    ROTFL. Plus idioto, jest na stałe podłączony (aku/bezpiecznik/silnik
    wycieraczki a masę podaję się przez przełącznik/przekaźnik zamykając
    obwód :D (sterowanie od strony masy).
    --
    LordBluzg(R)

  • 22. Data: 2017-08-05 03:36:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty jestes idiota. Sam napisales ze plus jest podlaczony a steruje sie masa i
    twierdzisz ze jak ja napisalem ze plus jest podlaczony a steruje sie masa to jest
    zle. Wystkie zarowki oswietlenia wnetrza zeby swiecily sa podlaczone do plusa i zeby
    po otwarciu drzwi swiecily to laczy sie je wlacznikami w drzwiach z masa. Glupszy
    jestes od mlotka.

  • 23. Data: 2017-08-05 05:11:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
> [...]
    > sa podlaczone do plusa i zeby po otwarciu drzwi swiecily to laczy sie je
    > wlacznikami w drzwiach z masa. Glupszy jestes od mlotka.

    Obaj jesteście udani :-)

  • 24. Data: 2017-08-05 08:02:05
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 4 Aug 2017 15:45:29 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Co Wy na to:
    >
    > http://roadcampro.familysafetysupply.com

    Do dupy! W większości samochodów założenie takiego cudaka wyklucza używanie
    daszków przeciwsłonecznych. W wielu dodatkowo ogłupia automatykę
    samościemniającego się lusterka.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 25. Data: 2017-08-05 10:00:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Ty jestes idiota. Sam napisales ze plus jest podlaczony a steruje sie masa i
    twierdzisz ze jak ja napisalem ze plus jest podlaczony a steruje sie masa to jest
    zle.

    Gdziekurwa napisałem że to jest źle? Aleciejebie.

    > Wystkie zarowki oswietlenia wnetrza zeby swiecily sa podlaczone do plusa i zeby po
    otwarciu drzwi swiecily to laczy sie je wlacznikami w drzwiach z masa.

    > Glupszy jestes od mlotka.

    No jednak chyba ty jesteś głupszy od młotka i to gumowego! :)
    --
    LordBluzg(R)

  • 26. Data: 2017-08-05 13:46:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > No jednak chyba ty jesteś głupszy od młotka i to gumowego! :)

    Trzeba przyznać, że dajecie obaj z Zenkiem dużo rozrywki na tej grupie.

    Na ten przykład nie wiedziałem że jest chierarchia inteligencji
    wśród młotków :-) Twierdzisz że gumowy jest głupszy od żelaznego?

  • 27. Data: 2017-08-05 13:54:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-05 o 13:46, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Na ten przykład nie wiedziałem że jest chierarchia inteligencji
    > wśród młotków :-) Twierdzisz że gumowy jest głupszy od żelaznego?

    Spróbuj się jebnąc w łeb. Ciekawe który młotek ci mniej szkody narobi
    albo poziom rozumu podniesie. Musisz koniecznie spróbować, no bo z
    tekstu to nie wynika. Jesli na gumowym młotku będzie napis "Uviversal"
    to znaczy że możesz się nim pierdolnąć dodatkowo w kolano :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 28. Data: 2017-08-05 14:06:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > nie wynika. Jesli na gumowym młotku będzie napis "Uviversal" to znaczy że
    > możesz się nim pierdolnąć dodatkowo w kolano :)

    A wiesz, że Amerykanie mówią "hammer" tylko na żelazny
    młotek? A na gumowy lub drewniany młotek mówią "mallet"?

    Mallet to jest zresztą nazwa też na młotek używany do krokieta.
    Nie takiego krokieta co się je popijając czerwonym barszczem
    tylko gry w krokieta :-)

    Czy w języku polskim nie ma podobnego odróżnienia młotków?

  • 29. Data: 2017-08-05 14:44:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Aug 2017 07:06:25 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > tylko gry w krokieta :-)
    >
    > Czy w języku polskim nie ma podobnego odróżnienia młotków?

    U nas nie bylo kro/ykieta ani polo.
    ani bejsbola, ani tzw futbolu ... amerykanskiego :-)

    J.

  • 30. Data: 2017-08-05 14:49:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > U nas nie bylo kro/ykieta ani polo.
    > ani bejsbola, ani tzw futbolu ... amerykanskiego :-)

    No tak, ale używa się drewnianych młotków w warsztacie
    tam gdzie chcesz coś wbić a nie chcesz tego zniekształcić.
    Te drewniane młotki teraz wyewoluowały w młotki gumowe :-)
    Powinny mieć chyba inną nazwę "fachową" niż młotki żelazne,
    które też są zupełnie różne, w różnych kształtach do różnych funkcji.