  • Data: 2011-02-27 19:04:01
    Temat: Re: kamera do lusterka samochodowego
    Od: Lew2 <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lut, 11:25, Mruk <t...@g...pl> wrote:
    > Mam spory problem. Co jakiś czas mam porysowane auto. Idioci ma
    > parkingach nie potrafią parkować i co pare miesięcy mam spore
    > uszkodzenia po wizycie np. pod supermarketem.
    >
    > Chciałem kupić rejestrator 4 kanałowy, do tego zamontować kamerę
    > cofania, kamerę jakaś mini przy przedniej szybie i po jednej kamerze w
    > lusterkach bocznych. Do tego podłączyć to pod alarm wykrywający obecność
    > kogoś w pobliżu i załączający nagrywanie.
    >
    > Ktoś coś takiego uskuteczniał? Czy są wogóle rejestratory i mini kamery
    > ale megapikselowe? Nie interesuje mnie takie standardowe CCTV bo to
> [...]

    Ja też parkuję daleko od wejścia. A i tak po wyjściu ze
    złodziejomarketu ogłądam dookoła samochód. Jak parkuję blisko jakiegoś
    innego samochodu to przy otwieraniu drzwi podkładam rękę.

    Kiedyś podjechałem na parking. Taki sobie parking bez jakiegoś sklepu
    w pobliżu. Pojemność jakieś 20 samochodów. Na parkingu stoją 2
    samochody. Stanąłem na prawo od nich jako trzeci w takiej odległości,
    żeby swobodnie otworzyć drzwi. Załatwiłem co miałem załatwić i wracam,
    a tu prawie że w tym momencie podjeżdża czwarty samochód. Stanął po
    mojej prawej stronie w odległości jakieś 4 dm, a ja akurat podszedłem
    i patrzę uważnie: goście z przodu i z tyłu ledwo uchylili drzwi, ale
    mnie zauważyli więc się czają i ... nikt nie wysiada, a ja czekam
    który walnie mi swoimi drzwiami w moje.
    W końcu wsiadłem do swojego samochodu i odjechałem. Goście otworzyli
    drzwi i wysiedli.