  • 11. Data: 2009-06-19 19:53:13
    Temat: Re: kalkulator liczący modulo
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Heh, trzeba było tak od razu mówić. Szukasz po prostu biblioteki w Javie
    > do obliczeń na liczbach wielkich (np. 4096-bitowych), opakujesz już ją
    > sobie w prosty "kalkulator" (pisałeś, że programujesz w Javie?).
    > Potrzebna klasa nazywa się java.math.BigInteger a szukasz metody "mod":
    > http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/java/math/Bi
    gInteger.html

    Albo "man bc" -- bc - An arbitrary precision calculator language.
    Tym językiem o składni zbliżonej do C można liczyć na dowolnie
    dużych liczbach całkowitych, a da się toto uruchomić na wszystkim.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2009-06-20 18:42:12
    Od: "Aktywa" <R...@w...pl>

    > To sobie na PCta ściągnij jakiś kalkulator, użyj
    > jakiegoś arkusza
    > kalkulacyjnego, czy napisz program w czymkolwiek
    Czytaj tekst od początku do końca ze zrozumieniem a
    potem zabieraj głos.
    Napisałem, że chodzi o zaliczenie przedmiotu a to
    chyba jasne, że nie będe miał komputera pod ręką.
    Nie trudno się domyślić, że to egzamin, w innym
    przypadku nie potrzebowałbym forum by sobie pomóc.