  • Data: 2009-06-19 11:29:25
    Temat: Re: kalkulator liczący modulo
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aktywa" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h1f93d$b3p$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Dziekuje obydwu kolegom za odpowiedź. Generalnie idzie o to, że potrzebuję
    > sprawdzić wyliczane modula dla duzych cyfr a robiąc to na kartce papieru
    > łatwo o pomyłkę.
    Największa cyfra w systemie dziesiętnym to 9.

    > To jest zaliczenie przedmiotu kryptologia na uczelni.
    > Musi to być hardware ale może być np. w javie mój tel obsługuję jave.
    > Jednak te, które instalowałem nie spełniają warunku posiadania funkcji
    > modulo.
    > Ten Sharp nie jest programowalny.

    Normalne kalkulatory liczą na liczbach o pewnej skończonej precyzji. Jeśli
    ty potrzebujesz liczyć modulo liczb 1000 bitowych to żaden normalny
    kalkulator raczej tego nie policzy, choć kompletnie nie jestem na bieżąco,
    co oferują współczesne kalkulatory bo mi wystarcza taki za 25zł co ma HEX +
    logarytmy.
    P.G.