    From: Jarek <j...@f...address.from.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: kablowka + cuda
    Date: Fri, 18 Aug 2006 21:05:52 +0200

    .pomidoreq. napisał(a):
    > Witam
    > Mam nadzieje ze to nie bedzie offtopic:
    > Poszukuje kogos w Polsce co mial stycznosc z systemami BigBand
    > Network's chodzi mi dokladnie o Cude 3000. I jej konfiguracje.

    To raczej nie jest problem "polskiego internetu" tylko dostawcy sprzętu
    u którego kupiłeś to cudo.

    > W skrocie napisze co sie dzieje.
    > Modem loguje sie po stronie upstream, downsteram
    > dostaje IPka - na konsli idzie komunikat DHCPPACK
    > i tu ma pobrac konfiga i na tym sprawa sie zatrzymuje.
    > Natomiast od strony modemu w logach jest wyszukiwanie fq to jest OK
    > potem ma modem sie zsynchronizowac z serwerem czasu mimo
    > wystawionego serwera czasu na CMTSie nie pobiera czasu:

    Jak wygląda oferta dla modemu kablowego z dhcp? (jakie opcje i jakie
    parametry)

    > komedy ktore wpisalem do ntp:

    > #sh ru | inc ntp
    > traffic-relay ntp port 123
    > no ntp authenticate
    > ntp update-calendar
    > no ntp disable
    > ntp server 150.254.183.15
    > W po synchronizacji czaswej modem ma pobierac konfiguracje z serwera
    > noo i tu jest najwiekszy bol bo o ile bez serwera czasu jakos idzie
    > to obejsc o tyle bez konfiga jest zima.

    TFTP server "stoi"?, dałeś poprawne patche do plików konfiguracyjnych?
    Pliki konfiguracyjne są OK?

    > Konfiguracja Cudy
    > dhcp-policy default permit forward-internal disable
    > dhcp-relay server ADRES_IP_SERWERA_TFTP
    > dhcp-policy default permit forward-internal disable
    > dhcp-relay cm-gateway ADRES_IP_GATEWAYA_MODEMU cpe-gateway
    > ADRES_IP_GATEWAYA_MODEMU
    >
    > Na serwerze mam wszystko otworzone aplikacja dziala wiec jast jakis
    > bablol na cmtsie - macie jakies pomysly?
    > --
    Co to za serwer? (ISC-DHCP, CNR)
    W jakim stanie są pokazywane modemy na cmts-ie?

    Jarek