  • 1. Data: 2010-06-08 09:23:56
    Temat: kabelki do nokii
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu się orientuje cokolwiek w sprawie kabelków do Nokii?
    np. mam taki kabelek który nazywa się CA-42, na opakowaniu pisze, że
    "najnowsze sterowniki należy ściągnąć ze strony NOK"... to znaczy skąd?
    chodzi o sterowniki do Visty i do 7... HELP!

  • 2. Data: 2010-06-08 09:59:52
    Temat: Re: kabelki do nokii
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 11:23, identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > "najnowsze sterowniki należy ściągnąć ze strony NOK"... to znaczy skąd?
    > chodzi o sterowniki do Visty i do 7... HELP!

    Jest coś takiego jak "Nokia Connectivity Cable Driver". Gdy instalujesz
    sobie PC Suite i podłączasz telefon pierwszy raz do kompa, to wtedy te
    drivery się instalują. Wszystko samo i z automatu i nic nie musisz robić.

    No chyba że nie chcesz mieć PC Suite (chociaż nie wiem czemu miałbyś nie
    mieć) to wtedy możesz sobie te drivery zainstalować samemu.

    http://www.nokia.pl/pomoc/oprogramowanie/sterowniki-
    do-kabli-do-transmisji-danych/sterownik-do-kabli-nok
    ia-dke-2-dku-2-ca-42-ca-53-ca-70

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-06-08 12:31:59
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > No chyba że nie chcesz mieć PC Suite (chociaż nie wiem czemu miałbyś nie
    > mieć) to wtedy możesz sobie te drivery zainstalować samemu.

    dzięki, oto mi właśnie chodziło, a te drivery pasują też do Windows 7? jaka
    to wersja 32 czy 64 bity?

  • 4. Data: 2010-06-08 12:50:49
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.nokia.pl/pomoc/oprogramowanie/sterowniki-
    do-kabli-do-transmisji-danych/sterownik-do-kabli-nok
    ia-dke-2-dku-2-ca-42-ca-53-ca-70

    a może Ktoś wie jak wydłubać z tej instalki same sterowniki?

  • 5. Data: 2010-06-08 13:26:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    do-kabli-do-transmisji-danych/sterownik-do-kabli-nok
    ia-dke-2-dku-2-ca-42-ca-53-ca-70

    > a może Ktoś wie jak wydłubać z tej instalki same sterowniki?

    Przecież jak wół jest tam napisane:
    Sterowniki dla kabli do transmisji danych dla Windows 2000, XP i Vista
    Pobierz
    Nokia_Connectivity_Cable_Driver_pol.msi
    Wersja 7.1.29.0 | 7.3 MB | polski

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-06-08 13:36:04
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 15:26, Animka pisze:
> [...]
    ia-dke-2-dku-2-ca-42-ca-53-ca-70

    > Przecież jak wół jest tam napisane:
    > Sterowniki dla kabli do transmisji danych dla Windows 2000, XP i Vista

    A tak z innej beczki. Co ta Nokia wymyśliła i tego się cały czas trzyma.
    Jak mogą być sterowniki do kabli USB? To są zwyczajne sterowniki do
    telefonów raczej.
    W instrukcji nawet jest napisane (nawet instrukcja jest hehe, kolejny
    dziwoląg)
    - "Uwaga: sterowniki instaluje się zawsze pod kątem określonych modeli
    telefonów, a nie typu kabla. Dlatego starsze wersje sterowników
    Connectivity Cable Drivers mogą nie obsługiwać najnowszych modeli
    telefonów."
    To skoro pod kontem modeli telefonów a nie kabli, to jak sterownik do
    kabli? :)

  • 7. Data: 2010-06-08 13:50:23
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > To skoro pod kontem modeli telefonów a nie kabli, to jak sterownik do
    > kabli? :)

    no własnie, są stery do telefonów, a mi chodzi o ster do kabla... chodzi o
    to, że to jest konwerter usb - rs232... możlwe, że jak się podłączy sam
    kabel to zainstaluje się tylko kabel, a jak dołączy telefon to doinstaluje
    jeszcze telefon... ale sprawdzę dopiero jutro...
    wolałbym zdobyć gotowe stery do kabla...

  • 8. Data: 2010-06-08 16:54:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > A tak z innej beczki. Co ta Nokia wymyśliła i tego się cały czas
    > trzyma.
    > Jak mogą być sterowniki do kabli USB? To są zwyczajne sterowniki
    > do telefonów raczej.

    To nie jest taki sobie kabel - to jest konwerter USB-RS232, czy
    moze port RS-232 na USB, choc w zasadzie i to RS-232 jest
    nieprawdziwie uzyte :-)

    J.